تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

آسانسور، زیباترین روز زندگی زوج جوان را به عزا تبدیل کرد + تصاویر

  • کد خبر : 199108
  • 03 شهریور 1396 - 21:42

درست زمانی که پدر جوان لحظاتی پس از تولد فرزندش، منتظر دیدن همسرش بود، پاهای همسرش توسط آسانسور بیمارستان قطع شد.

به گزارش «کمال مهر»؛ زن جوانی که در یکی از بیمارستان های منطقه ” سویلا ” اسپانیا فرزندش را بدنیا آورده بود نمی دانست لحظاتی بعد چه سرنوشت شومی در انتظارش است. به علت حرکت ناگهانی اتاقک آسانسور به سمت بالا، پاهای ” روسیو نونز” ۲۶ ساله قطع شد و  وی در اثر خونریزی شدید جانش را از دست داد.

زن جوان، بعد از انجام عمل سزارین و به هوش آمدن با کمک یک برانکار از بخش زایمان به بخشی در طبقه سوم  بیمارستان منتقل می شد که این اتفاق رخ داد.

قشنگ ترین روز زندگی زوج جوان، تبدیل به عزا شد + تصاویر

بنا به گزارش رسانه های محلی، ” جوزه گاسپر” شوهر این زن به همراه اقوامش در یکی از طبقات در انتظار دیدن همسرش بود که ناگهان با صدای فریاد وی وحشت‌زده شد. بستگان وی بلافاصله به طبقه سوم مراجعه کردند و با صحنه دلخراشی مواجه شدند؛ پاهای زن بیچاره در آسانسور قطع شده بود.

قشنگ ترین روز زندگی زوج جوان، تبدیل به عزا شد + تصاویر

گفته می شود یکی از پرستاران، این زن را که مادر دو دختر ۳ و ۴ ساله دیگر نیز هست از طبقه دوم به طبقه سوم منتقل می کرد. اقوام او به یکی از روزنامه های محلی گفتند پرستار بیمارستان پس از دو بار باز و بسته شدن درب آسانسور قصد تعویض آسانسور و استفاده از آسانسور دیگری را داشت که ناگهان آسانسور به سمت بالا حرکت کرد و  پرستار نتوانست  زن و برانکار  را به طور کامل به داخل آسانسور بکشد.

گفتنی است؛ این اتفاق تلخ در بیمارستان ” والم ” اسپانیا رخ داد و آتش نشانان پس از حدود ۲ ساعت تلاش توانستند  بدن زن جوان را از آسانسور خارج کنند.

قشنگ ترین روز زندگی زوج جوان، تبدیل به عزا شد + تصاویر

 

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=199108

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x