تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

  • کد خبر : 197009
  • 16 مرداد 1396 - 6:37

لئوناردو دسوزا مهاجم برزیلی که در روزهای گذشته به الاهلی عربستان رقیب پرسپولیس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان پیوسته با اتهام قتل غیر عمد مواجه است.

 

به گزارش گروه وبگردی «کمال مهر»؛در دنیای ورزش بسیار ستاره هایی بوده و هستند که با اتهامات بزرگی از جمله اتهام به قتل مواجه شده اند. لئوناردو دسوازو بازیکت جدید برزیلی الاهلی عربستان که قرار است ۳۱ مرداد مقابل نماینده ایران بازی کند نیز یکی از همین بازیکنان است که اتهام قتل غیرعمد حاصل از زیرگرفتن یک زن برزیلی را به دوش می کشد. اما او نه اولین و نه آخرین ورزشکاری خواهد بود که با چنین اتهام سنگینی مواجه شده و می شوند.

اسکار پیستوریوس
دونده دو سرعت اهل افریقای جنوبی که به سریعترین انسان بدون پا معروف است. او قهرمان دوی سرعت معلولین جهان و پارالمپیک است. او در سال ۲۰۱۳ به اتهام شلیک به نامزدش و قتل او دستگیر و محاکمه شد اما در نهایت با تلاش بسیار او به جرم قتل غیر عمد به ۵ سال زندان محکوم شد.

او. جی سیمپسون
بازیکن سرشناس فوتبال آمریکایی و هنرپیشه هالیوود ، در سال ۱۹۹۴ به اتهام قتل همسرش و یک مرد دیگر دستگیراما در دادگاهی که لقب «محاکمه قرن» را گرفت تبرئه شد. سیمپسون البته در سال ۲۰۰۸ به جرم سرقت مسلحانه باردیگر به دادگاه رفت و به ۳۳ سال زندان با آزادی مشروط محکوم شد.

روبین کارتر
بوکسور حرفه ای میان وزن و عضو تالار مشاهیربوکس نیویورک در سال ۱۹۶۶ به اتهام قتل سه سفیدپوست به بیست سال زندان محکوم شد. او در سال ۱۹۸۵ و درحالی که بسیاری دادگاهدهای محاکمه کننده او را نژادپرستانه می دانستند از زندان آزاد شد. باب دیلن هنرمند بزرگ موسیقی زندگی این بوکسور را در یکی از ترانه هایش سرود.

برونو سوازا
دروازه بان برزیلی و عضو تیم های کورینتیانس و فلامینگو در سال ۲۰۱۰ به اتهام قتل نامزدش دستگیر و محاکمه شد. او به این متهم شد که اجزای بدن نامزدش را به سگ ها خورانده است. محاکمه برونو و اخبار پرونده او تا مدتها از پرتوجه ترین اخبار در برزیل بود و مسایلی چون ارتباط باندهای تبهکاری و فوتبال را مطرح کرد.

رائه کاروت
بازیکن فوتبال آمریکایی و یکی از ستاره های NFL به دلیل قتل نامزد باردارش به زندان رفت. درسال ۱۹۹۹ او به پلیس خبر داد که فردی ناشناس به نامزد باردار او شلیک کرده است اما دادگاه خود او را به اتهام این قتل مجرم دانست و بعد از مدتی توسط پلیس دستگیر شد و به زندان رفت.

گاوین گرانت
بازیکن تیم انگلیسی فوتبال میلوال که در سال ۲۰۰۷ به اتهام قتل به ۲۵ سال زندان محکوم شد. او به اتهام قتلی که در سال ۲۰۰۴ برسر موادمخدر رخ داده بود متهم و به زندان رفت.

 

منبع:ورزش سه

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=197009

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x