تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

توزیع سبدکالا عادلانه نیست! / ضرب و شتم خبرنگاران نشانه بی تدبیری مسئولین است

  • کد خبر : 19466
  • 14 بهمن 1392 - 7:15
توزیع سبدکالا عادلانه نیست! / ضرب و شتم خبرنگاران نشانه بی تدبیری مسئولین است

محمد جواد کولیوند و عزیز اکبریان نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در یک گفتگوی مشترک با «کمال مهر» در خصوص توزیع سبد کالا اظهار داشتند:روز گذشته ۱۴۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای به آقای روحانی ریس جمهور محترم خواستار رسیدگی به وضعیت پیش آمده در توزیع سبدکالا شده اند.

به گزارش گروه استان «کمال مهر»؛

محمد جواد کولیوند و عزیز اکبریان نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در یک گفتگوی مشترک با خبرنگار ما، در خصوص توزیع سبد کالا گفتند:روز گذشته ۱۴۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای به آقای روحانی ریس جمهور محترم خواستار رسیدگی به وضعیت پیش آمده در توزیع سبدکالا شده اند.

 

کولیوند در پاسخ به خبرنگار ما، مبنی بر ازدحام جمعیت در محل توزیع سبدکالا تصریح کرد: متاسفانه در کل کشور چنان افتضاحی را به بار آورده اند که اکثر مردم شاکی هستند و این بسیار نا امید کننده است. روزگذشته با شروع این طرح تمامی نمایندگان استانها موضع گرفتند و بنده و آقای اکبریان هم هردو به همین ترتیب موضع گرفتیم. دیداری هم با “ایرج موفق” رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان البرز داشتیم که بالاخره با یک عقلی این کار صورت بگیرد؛ مردم را کشیدن به صف کار درستی نیست!

 

وی در خصوص ضرب و شتم و دستگیری خبرنگار “تیتریک” در یکی از مراکز توزیع کالا در کرج نیز تاکید کرد: کار خیلی زشتی صورت گرفته است، این از عواقب بی تدبیری مسئولین امر است و قطعاً آن را پیگیری خواهیم کرد.

 

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در خصوص نحوه اعلام سبدکالا نیز اظهار داشت: حرکت اینها در عمل کاملاً اشتباه است وقتی سایت متمرکز برای تعیین تکلیف ندارند نباید این کار صورت می گرفت!

 

وی در ادامه افزود :الان کارخانه دار میلیاردری داریم که سبد کالا به او تعلق گرفته و کارگری در اشتهارد بی نسیب مانده! این چه توزیع عادلانه ای است!؟ ما پیگیر این موضوع هستیم و کوتاه نخواهیم آمد!

 

عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی نیز در این گفتگو درخصوص تعلق گرفتن سبدکالا به قشر کارگر جامعه نیز افزود: روز گذشته تصویب شد که کارگران بیمه شده تامین اجتماعی، آنهایی که بیمه شده چه در حال کار هستند و چه بازنشسته می باشند، سبد کالا نیز تعلق بگیرد و روز گذشته یک مرحله کار پیش رفت و تا دوهفته دیگر به این قشر نیز سبد کالا تعلق خواهد گرفت.

 

در انتهای این گفتگو محمدجوادکولیوند با تاکید بر این موضوع که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به جدّ پیگیر و در صدد احقاق حق مردم هستند گفت: مجلس دست روی دست نگذاشته است و موضع گرفته و این جریان را قاطعانه پیگیری میکند. میلیاردری داریم که سبد کالا به او تعلق گرفته و کارگری در اشتهارد بی نسیب مانده! این چه توزیع عادلانه ای است!؟ ما پیگیر این موضوع هستیم و کوتاه نخواهیم آمد!

انتهای پیام/ر

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=19466

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x