تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

داعشی‌هایی که قبل از عملیات انتحاری به پای خود طناب می‌بندند+فیلم

  • کد خبر : 193572
  • 03 تیر 1396 - 14:13

برخی از تروریست‌های داعش که به عملیات انتحاری می‌روند به پای خود طناب می‌بندند.

داعشی‌هایی که قبل از عملیات انتحاری به پای خود طناب می‌بندند+فیلمبه گزارش«کمال مهر»، بر اساس گزارشی که جلال خالدی خبرنگار صدا و سیما در ورودی موصل قدیم تهیه کرده ،در برخی از عملیات انتحاری که نیروهای تروریستداعش انجام می دهند ، دیده شده که طنابی به پای آنها بسته شده است.

به نظر می رسد که  تروریستها این کار را انجام می دهند تا در صورت به هلاکت رسیدن توسط گروهک خود به سمت آنها کشیده شوند اما در موردی که اینجا مشاهده می کنید موفق نشده اند تا  تروریست انتحاری را با طناب بکشند، اینکه دقیقا با این کار چه هدفی را دنبال می کنند به طور قطع مشخص نیست.

از آخرین جنایات تروریستها می توان به انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در خارج از یک بانک در شهر لشکرگاه مرکز ولایت هلمند افغانستان اشاره کرد که ده‌ها کشته و مجروح برجا گذاشت، به گزارش رویترز بخشی از قربانیان از نیروهای امنیتی افغانستان بودند که برای دریافت حقوق خود به این بانک مراجعه کرده بودند.
آمارهای اولیه حاکی از دستکم ۲۰ کشته و ۵۰ زخمی در این حادثه است.

بر اساس گزارشات پایگاه خبری عاجل عربستان، روز گذشته نیز در منطقه اجیاد واقع در مکه مکرمه ، یک تروریست هنگامی که ماموران امنیتی به او شک کردند، طی یک عملیات انتحاری خود را منفجر کرد ، سه نفر دیگر نیز در  جده  قبل از اقدام به عملیات تروریستی دستگیر شدند.

کد ویدیو

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=193572

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x