
بر همین اساس،سایت اطلاع رسانی سبد کالا به منظور ایجاد دسترسی بیشتر مردم دو درگاه اطلاع رسانی را اعلام کرده که ارسال کد ملی از طریق پیامک به شماره ۷۰۰۷۹۹ و گرفتن شماره #۷۹۹* از طریق تلفن همراه و سپس وارد نمودن کد ملی از جمله آنها است.
شماره پیامک ۵۰۰۰۴۹۹ نیز پیش تر برای این منظور اعلام شده بود.
البته هنوز برخی سؤالات و ابهامات در زمینه مشمولان وجود دارد که مسئولان پاسخگو نیستند و تنها اصلاعات را بر روی سایت yaranehkala.ir درج میکنند.
کسانی که مشمول دریافت این سبد نشده اند می توانند از طریق پیامک با شماره مورد اشاره اعتراض خود را اعلام کرده و خواستار رسیدگی شوند.
انتهای پیام/
بر همین اساس،سایت اطلاع رسانی سبد کالا به منظور ایجاد دسترسی بیشتر مردم دو درگاه اطلاع رسانی را اعلام کرده که ارسال کد ملی از طریق پیامک به شماره ۷۰۰۷۹۹ و گرفتن شماره #۷۹۹* از طریق تلفن همراه و سپس وارد نمودن کد ملی از جمله آنها است.
شماره پیامک ۵۰۰۰۴۹۹ نیز پیش تر برای این منظور اعلام شده بود.
البته هنوز برخی سؤالات و ابهامات در زمینه مشمولان وجود دارد که مسئولان پاسخگو نیستند و تنها اصلاعات را بر روی سایت yaranehkala.ir درج میکنند.
لازم به ذکر است ، کسانی که مشمول دریافت این سبد نشده اند می توانند از طریق پیامک با شماره مورد اشاره اعتراض خود را اعلام کرده و خواستار رسیدگی شوند.
بر اساس این گزارش از صبح امروز که مراجعه کنندگان برای دریافت سبد کالای خود به فروشگاه های اعلام شده مراجعه کردند با مشکلاتی مواجه شدند ، در حال حاضر برخی کارتهای بانکی نظیر بانک صادرات، بانک تجارت، بانک پاسارگاد و همچنین در برخی موارد بانک ملی به دلیل ترافیک بالای شبکه ، عملیات بانکی را انجام نمیدهند و مردم با پیغام تراکنش نامعتبر مواجه میشوند.
همچنین برخی مشکلات دیگر هم وجود دارد، چرا که برخی از افراد سرپرست خانوار که یارانه خود را با دفترچه دریافت میکنند، به مشکل بر خورد کرده و نمیتوانند سبد دریافت کنند، لذا توصیه متصدیان فروشگاه این است که به شعب بانکی خود مراجعه کنند و تقاضای کارت بانکی دهند چرا که کارت بانکی در کمتر از یک هفته صادر میشود و این در حالی است که مهلت توزیع سبد کالا دو هفته است، لذا مردم نباید در این مورد نگرانی داشته باشند.
پس سبد کالا مستمری بگیران تامین اجتمایی چه شد همش ما را امور و فردا می کنند