تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

وقتی یک داعشی بهانه مادرش را می‌گیرد +تصاویر

  • کد خبر : 192609
  • 16 خرداد 1396 - 10:48

یک جوان که به داعش پیوسته بود دلش برای مادرش تنگ شده و می‌خواهد نزد خانواده اش بازگردد.

وقتی یک داعشی بهانه مادرش را می‌گیردبه گزارش «کمال مهر»، دیری نمی گذرد که اکثر افراد فریب خورده  که به داعش می پیوندند با پشیمانی به دنبالی راهی برای خروج از این گروه می گردند، حال برخی از آنها این شانس را داشته که از چنگال خونین این شیطان رهایی پیدا کنند و بعضی دیگر با وعده های پوچ تا قعر نابودی پیش می روند.
یکی از این جوانان نادم و سر افکنده ژاک لیتس ۲۱ ساله انگلیسی تبار بوده که به شدت ابراز پشیمانی از پیوستن به گروهک داعش کرده و دلش برای مادرش تنگ شده است. وی در حال حاضر در یکی از زندان های سوریه که تحت مدیریت کُردهای آن منطقه بوده زندانی است و به والدین خود هشدار داده در صورت ارسال پیامی از گوشی او به آنها تا اطمینان پیدا نکرده اند ارسال کننده پیام خود اوست پاسخی ندهند. برای حصول اطمینان نیز به آنها گفته که قبل از هرچیز اول سوالی از ارسال کننده پیام بپرسند که فقط پاسخش را خود او می داند.
ژاک لیتس بی صبرانه در انتظار آزادی است تا از جزئیات اتفاقاتی که برایش افتاده با مادرش درد و دل کند و همه چیز را برای وی شرح دهد.
گفتنی است؛ این جوان در حال تحصیل در دانشگاه آکسفورد بود که ناگهان خام وعده های فریبنده داعش شد و سریعا از آکسفورد راهی سوریه شد تا به جماعت ملعونِ تروریستهای جهنمی داعش بپیوندد.
وقتی یک داعشی بهانه مادرش را می‌گیرد
وقتی یک داعشی بهانه مادرش را می‌گیرد
وقتی یک داعشی بهانه مادرش را می‌گیرد
وقتی یک داعشی بهانه مادرش را می‌گیرد
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=192609

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x