تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
2

اگر می‌خواهید در جوانی پول‌دار شوید؛ این ده مطلب را بخوانید!

  • کد خبر : 192170
  • 09 خرداد 1396 - 15:42

اگر می‌خواهید در میان‌سالی فردی میلیونر باشید و در دهه پنجم زندگی خود یک میلیاردر محسوب شوید؛ باید از دهه دوم زندگی‌تان شروع و عادت‌ها و ترفندهای افراد موفق و ثروتمند را رعایت کنید. مطالب زیر به شما در این راه کمک می‌کنند:

۱۰ ایده تجاری راحت برای پول‌سازی و تغییر جهان

اگر مشکلات فرصت‌هایی هستند برای فروش راه‌حل‌ها، این دنیا پُر است از فرصت‌ها. نسل‌های رو به رشد نسبت به مسائل جهان بسیار آگاه هستند و انگیزه دارند تا در جهان تفاوت ایجاد کنند.

اگر می‌خواهید قبل از ۳۰ سالگی میلیونر شوید، این ۱۱ کار را انجام دهید

آیا شما هم می‌خواهید تا قبل از ۳۰ سالگی میلیونر شوید؟ البته این آرزو محال نیست ولی انجام آن هم کار ساده‌ای نیست. معمولاً افراد مختلف روش‌های متفاوتی را برای رسیدن به این هدف امتحان می‌کنند، اما در اینجا توصیه‌های مهمی را عنوان می‌کنیم که می‌توانند در این مسیر به شما کمک کنند.

اگر این ۱۰ نشانه را دارید؛ هرگز ثروتمند نمی‌شوید!

اگر در منطقه امن خود نشسته‌اید، هرگز ثروتمند نمی‌شوید. برخلاف باور عمومی، استیو سیبولد که یک میلیونر خودساخته است می‌گوید: «همه آدم‌ها فرصت‌هایی برابر برای ثروتمند شدن دارند.»

احتمالا برای میلیونر شدن به جز تلاش به این سه عامل نیاز دارید

چقدر امکان دارد که میلیونر شوید؟ در گزارشی که به‌تازگی «ویکتوریا استیلول» برای بلومبرگ تهیه کرده به تحقیقاتی روی بانک فدرال رزرو سنت‌لوئیس پرداخته و نتایج تحلیل خود را منتشر کرده است. او در این تحقیق درباره سه فاکتور بسیار مهم تأکید دارد.

۷ عادت اسرارآمیز میلیونرهای خودساخته!

اگر به آن چیزی تبدیل می‌شویم که بارها و بارها انجامش می‌دهیم، عادت‌های بد می‌توانند ما را ضعیف کنند و “عادت‌های ارزشمند” می‌توانند ما را به ثروت برسانند.

۱۰ تفاوت افراد طبقه متوسط و افراد ثروتمند

ثروتمندانی که ثروت‌شان را از راه کسب و کار خود بدست آورده‌اند، افرادی هستند که در مقایسه با طبقه متوسط جامعه تفاوت‌هایی دارند. این تفاوت‌ها گاه بزرگ‌اند و گاه کوچک و جزیی. اما آنچه که باید بدانیم این است که ثروت این‌گونه افراد به راحتی حاصل نشده و آن‌ها مجبوراند برای رسیدن به اهداف بزرگ خود دردسرهایی را به جان بخرند که افراد طبقه متوسط ممکن است زیر بار آن‌ها نروند.

۸ عادتی که پول‌هایتان‌ را می‌بلعند و شما را فقیر می‌کنند!

همه ما عادت‌هایی داریم که به ظاهر عادت‌های بدی نیستند یا حداقل ما اینگونه تصور می‌کنیم، اما در عمل می‌توانند آسیب‌های جبران‌ناپذیری برای ما به همراه داشته باشند، به خصوص اگر پای پول و سرمایه در میان باشد که با هزار سختی و مشقت آن را بدست می‌آوریم.

چگونه در ۱۵ دقیقه برندمان را معروف کنیم؟

شاید برای برند خود برنامه‌ریزی‌های بلندمدتی انجام داده و هزینه‌های مختلفی را برای این منظور اختصاص داده باشید. اما همواره به این نکته توجه داشته باشید که شبکه‌های اجتماعی این پتانسیل را دارند تا به میزان زیادی در زمان شما صرفه‌جویی کرده اما در مقابل تاثیرات مثبتی بر برند تجاری شما داشته باشند. امروزه شبکه‌های اجتماعی مختلفی برای این منظور وجود دارند. لینکدین از جمله این موارد است.

چگونه با اینستاگرام پول دربیاوریم؟

این روزها کسب و کار در اینستاگرام رقم می‌خورد. گوشی‌های هوشمند می‌توانند برای خیلی‌ها سودهای کلانی به همراه داشته باشند؛ آن هم توسط عده‌ای که با کمی سرمایه و تدبیر، سلیقه و نیاز کاربران را تشخیص می‌دهند و اینگونه با استفاده از یک پیج ساده اینستاگرامی کسب درآمد می‌نمایند.

این ده تکنیک مشتریان کسب‌وکار شما را میلیونی می‌کند

شاید شما نیز صاحب کسب‌وکاری هستید یا مترصد فرصتی هستید تا کسب‌وکاری را راه‌اندازی کنید. اما نگران این موضوع‌اید که چگونه می‌توانم تعداد مشتریان کسب‌وکار خود را افزایش دهم؛ به گونه‌ای که تعداد آن‌ها نه صد نفر، نه هزار نفر بلکه به میلیون‌ها نفر برسد. دستیابی به چنین خواسته‌ای به سادگی امکان‌پذیر نیست و قواعد خاص خود را دارد.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=192170

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x