تاریخ : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 29 September , 2024
1

گریم‌های حرفه‌ای زنانی که داوطلب شورای اسلامی هستند

  • کد خبر : 190681
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵

حضور زنان در شورای اسلامی شهر و روستا بسیار مهم و تاثیر گزار است، زنانی که درد جامعه را می‌دانند و در راستای برطرف کردن آن کاندید شورا شده‌اند.

 

به گزارش«کمال مهر» ، بهتر است زنانی که می‌خواهند نماینده مردم در شورای اسلامی شهر و روستا شوند بی‌آلایش و حتی بی‌آرایش باشند. متاسفانه در کوچه و خیابان ها شاهد تصاویر و بنرهای تبلیغاتی بعضی از بانوان هستیم که شایسته نیست.

تصاویری که به زور و التماس انواع و اقسام آرایش ها با فتوشاپ و… سعی در جذابیت چهره خویش  کرده اند، ما در جامعه ی اسلامی با افکار دینی و قرآنی زندگی می کنیم و این نوع تبلیغات در فرهنگ دینی و اسلامی سرزمینمان ایران جایی ندارد.

معیار انتخاب مردم عزیز ما  چهره، جذابیت ها، عکس ها، گریم ها، آرایش ها، زیبایی چهره، خودنمایی و… نیست.

بانوانی که چنین تبلیغات رنگین کمانی با بنرهای بزرگ در خیابان نصب کرده اند، چه هدفی از این کارشان داشته اند؟ آیا آنان می توانند نماینده زنان شهر و روستا در شورا باشند؟

آنان با چنین حرکت ناشایستی ارزش زن را زیر سوال برده اند و با همان چهره های رنگ و لعاب دار به صورت واضح و روشن بیان می کنند که زن یعنی ابزار، با گام نخست، آنها مطمعنا نمی توانند نماینده و گره گشای کار زنان و دخترانی باشند که دیدگاهی مغایر با آنها دارند.

عکس های پرتره رنگین کمانی بعضی از کاندید های خانم بیانگر آزادی نیست، بیانگر روشنفکری و تحصیلات نیست. عکس های چشم و ابروی بزک کرده آنان هیچ نشانی از بانوی پاکی ها حضرت زهرا(س) ندارد.عکس های هنری و ژست های جذاب آنان با گریم های حرفه ای ذهن را نا خودآگاه به سمت آلبوم مدل های آتلیه می اندازد.

اینجا است که باید به اصل خویش بازگردیم، باید آسیب شناسی کنیم و ببینیم که فرهنگ و زنانمان را خوب هدف گرفته اند. زنان و دخترانمان مرکز هجمه هایی است که اگر جلوی آن را نگیریم سالیان سال باید تاوانش را پس دهیم.

جای عکس شهدا  در سطح شهر خالی است و این روزها احساس نیاز می شود.

اینجا ایران است.
زنان خبر

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=190681

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x