تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

فساد افسار گسیخته و بی‌بندوباری در یک شبکه ماهواره ای/ مدیر “جم تی‌وی” توسط چه کسی کشته شد؟+تصاویر

  • کد خبر : 189558
  • 16 اردیبهشت 1396 - 1:08

با توجه به رسوایی های پیش آمده برای سعید کریمیان و زیاد شدن خصومت های شخصی با وی در حالی که از ابتدای تاسیس این شبکه بسیاری از افراد حتی برخی از بازیگران ایرانی در دام این شبکه گرفتار شده بودند، احتمال می رود مدیر شبکه جم به دست یکی از قربانیان جنسی خود کشیته شده باشد.

به گزارش«کمال مهر»؛ اوایل اردیبهشت ماه بود که قتل سعید کریمیان مدیر شبکه جم تی وی ( gem tv ) از شبکه های ماهواره های پارسی زبان با بازتاب های گسترده ای همراه شد.

وی در منطقه نظامی ماسلاک و در مرکز خرید یونیک به قتل رسیده است. طبق این گزارش ٢٧ گلوله به بدن وی شلیک شده است. همچنین یک نفر همراهش هم کشته شده است.

یک منبع نزدیک به خانواده سعید کریمیان گفت که وی با هجوم یک گروه مسلح که به سلاح خودکار مجهز بوده اند، در مرکز خرید یونیک از ناحیه سر هدف گلوله قرار گرفته است.

با گذشت بیش از دو هفته از این ماجرا همچنان انگیزه اصلی فرد ضارب مشخص نشده است؛ این در حالی بود که در ابتدا اعلام شده بود این حادثه یک حادثه تروریستی است اما هیچ یک از گروه های تروریستی مسئولیت این حادثه را بر عهده نگرفته بودند.

هرچند شهردار منطقه ساری‌یر استانبول میگوید که شواهد اولیه پلیس نشان میدهد قتل مدیر جم با انگیزه‌های مالی صورت گرفته است اما برخی از رسانه ها گمانه زنی هایی در خصوص مشکلات اخلاقی سعید کریمیان و ارتباط آنها با قتل وی داشتند.

علت اصلی این گمانه زنی هم شکایت بسیاری از کارمندان و مجریان این شبکه علیه سعید کریمیان به دلیل فساد اخلاقی وی بوده است.

فیلم زیر، اظهارات شقایق احمدی همکار سابق شبکه جم درباره فساد اخلاقی سعید کریمیان و دار و دسته اش در جم است که پرده از فساد اخلاقی کریمیان و اعضای این شبکه بر می‌دارد. مشکلات اخلاقی که بسیاری از مجریان این شبکه را نسبت به این شبکه متنفر کرده بود.

 

 

 

پدر کریمیان از اعضای فعال سازمان منافقین بود و در عملیات مرصاد کشته شد. از آن پس سعید و خانواده اش حدود ۸ سال در اشرف زندگی کردند و در همان مقطع رابطه نزدیکی میان کریمیان و رأس سازمان شکل گرفت. سعید کریمیان شستشوی مغزی داده شده و برای هر نوع فعالیتی به سود منافقین، آماده شد.

در سال ۱۳۷۵ او باخانواده اش، ذیل حمایت‌ها و پشتیبانی عموی خود به سوئیس منتقل و در آن جا پناهنده شد.

وی فعالیت رسانه های خود را در مالزی، آمریکا و انگلیس آغاز کرد و سپس گروه تلویزیونی جم را با هدف فعالیتهای رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران بنیانگذاری کرد.

پس از انتقادهای بسیار زیاد به عملکرد شبکه «جم تی‌وی» و ترویج فساد اخلاقی و بی‌بندوباری توسط این شبکه حتی از سوی عناصر ضدانقلاب و مخالف جمهوری‌اسلامی، این‌بار اسنادی درباره فساد اخلاقی و تجاوز جنسی «سعید کریمیان» به زنان منتشر شده است.

«یلدا صفوی» یکی از زنانی است که توسط «سعید کریمیان» مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است. او طی تماسی تلفنی با «الناز کیانی» عضو اخراجی «جم تی‌وی» که اخیراً در رسانه منتشر شد، به ابعاد فساد مدیر «جم تی‌وی» می‌پردازد. «الناز کیانی» مجری کنونی شبکه «صدای آمریکا»، تا چند سال پیش کارمند شبکه «جم تی‌وی» بود که از این شبکه اخراج شد.

«الناز کیانی» در این تماس تلفنی با اشاره به اینکه «سعید کریمیان» متاهل بود و چند فرزند داشت، اما تاکید می‌کند که او به‌طور همزمان چند دوست‌دختر نیز داشت.

مجری کنونی شبکه VOA در ادامه با اشاره به ارتباط کریمیان با زنان شوهر دار از جمله زنی به‌نام «نازان»، او را فردی خطرناک و هوس‌باز دانست.

سعید کریمیان - الناز کیانی

 

همچنین «یلدا سلطانی» همکار و دوست‌دختر سابق «سعید کریمیان» نیز درباره او با بیان اینکه الناز (کیانی) چیزهایی درباره روابط جنسی «سعید کریمیان» گفته بود، ابزار کرد: “وقتی فهمیدن سعید کریمیان با نازان که شوهرش همکار سعید بود دوست است و با هم ارتباط جنسی دارند و بعدها فهمیدن سعید با همه دخترها (کارندان جم تی‌وی) رابطه جنسی داشته بسیار متعجب شدم … “

«یلدا سلطانی» زنانی به‌نام‌های «الناز کیانی» (مجری کنونی VOA)، آتوسا، سمیرا را از جمله دوست‌دخترهای مدیر «جم تی‌وی» برشمرد و افزود: “یکی از عوامل شبکه به نام پیمان به مادرم گفته بود که سعید در خانه‌اش به‌طور همزمان با همسرش و دوست‌دخترش رابطه جنسی برقرار می‌کرده است، و یک بار دیگر شنیده بودم که مدیر شبکه به‌طور همزمان با دو دختری که از ایران آمده بودند، رابطه برقرار کرده است …”

«یلدا سلطانی» در حالی که بسیار غمگین بود، با اشاره به تجاوز جنسی «سعید کریمیان» به خودش، گفت: “من در ماشین توی پارکینگ بودم که سعید از ماشین پیاده شد و به من تجاوز کرد … پس از آن روز احساس می‌کنم همه وجود و زندگی‌ام را از دست داده‌ام …”

یلدا

 

با توجه به رسوایی های پیش آمده برای سعید کریمیان و زیاد شدن خصومت های شخصی با وی در حالی که از ابتدای تاسیس این شبکه بسیاری از افراد حتی برخی از بازیگران ایرانی در دام این شبکه گرفتار شده بودند، احتمال می رود مدیر شبکه جم به دست یکی از قربانیان جنسی خود کشیته شده باشد.

انتهای پیام/ط

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=189558

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x