تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
1

گلف بازی کردن ترامپ و دردسرهای آن!

  • کد خبر : 189195
  • 10 اردیبهشت 1396 - 8:42

رئیس‌جمهور آمریکا در پاسخ به برخی انتقادات درباره گلف بازی کردنش اعلام کرد این تفریح وی بدون هزینه است.

ترامپ به انتقادات درباره گلف بازی کردنش پاسخ داد

به گزارش گروه بین‌الملل «کمال مهر» به نقل از هیل؛ “دونالد ترامپ”، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز در برابر انتقادات رسانه‌ها و مردم نسبت به گذراندن تعطیلات آخر هفته در زمین گلف از خود دفاع کرد.

وی گفت: اموال من بسیار زیاد است؛ بنابراین اگر به یکی از باشگاه‌های خود مثلا در نیوجرسی بروم، آن‌ها (مردم و رسانه ها) می‌گویند «اوه رئیس جمهور باز هم هوس گلف کرده است!» این در حالی است که من قصد ندارم گلف بازی کنم. این بازی چندان هم که مردم فکر می‌کنند برای من اهمیت ندارد.

رئیس جمهور آمریکا ادامه داد:، اما زمین گلف محلی برای من است که حضور در آن تقریبا هیچ هزینه‌ای برایم ندارد. صد‌ها جریب زمین که هیچ نیروی امنیتی نزدیکم نیست و مجاورتی با خیابان‌های شلوغ ندارد.

ترامپ هزینه‌های بازدید از املاکش را به دلیل حضور نیروی‌های امنیتی محدودتر به مراتب کمتر از اقامت در نیویورک عنوان کرد و گفت: عاشق نیویورک هستم، ولی بازگشت به آنجا و اقامت در برج، دولت را متحمل هزینه‌های هنگفتی می‌کند. همیشه احساس گناه می‌کنم وقتی قرار است در نیویورک اقامت داشته باشم.

وی در پایان اظهاراتش خاطر نشان کرد از مردم می‌خواهم که علت جابجایی من را درک کنند و مرا به تنبلی در برابر وظایفم متهم نکنند. من نمی‌خواهم به عنوان فردی تنبل معرفی شوم، چون من سخت برای مردم کار می‌کنم.

با توجه به گزارش نیویورک تایمز، ترامپ از روزی که وارد کاخ سفید شده است ۳۱ روز از ریاست جمهوری خود را به سرکشی املاک اختصاص داده و ۱۹ روز را در زمین‌های گلف سپری کرده است.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=189195

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x