تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

تصویربرداری یک سوم از سریال «در جست و جوی آرامش»

  • کد خبر : 181233
  • 26 بهمن 1395 - 9:04

در این مجموعه تلویزیونی بازیگرانی چون مهدی هاشمی، فرشته سرابندی، داریوش فرهنگ، پژمان بازغی، محمد متوسلانی، حدیث میرامینی، کمند امیرسلیمانی، زهرا سعیدی و…. به ایفای نقش می پردازند.

به گزارش کمال مهر به نقل از مهر؛ علی آشتیانی‌پور تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «در جست و جوی آرامش» در توضیح این سریال گفت: تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی که از آذر ماه شروع شده تا پایان اردیبهشت ماه امسال ادامه دارد. عوامل گروه تولید، اکنون مشغول تصویربرداری سکانس داخلی در خانه دکتر امینی هستند.

وی ادامه داد: این مجموعه تلویزیونی یک اثر خانوادگی ۴۰ قسمتی است که ضمن روایت قصه اصلی، روابط عاطفی و انسانی بین خانواده و دوستان را به نمایش می گذارد و خلاصه داستان آن درباره شخصیتی به نام دکتر بهروز امینی است که از دانشمندان و پژوهشگران حوزه داروسازی در ایران است. او هم خانواده‌ای مثال‌زدنی دارد و هم در حرفه‌اش موفق بوده و بعد از ۲۰ سال تلاش مداوم توانسته در راستای تولیدات ملی و دانش‌بنیان، دارویی برای درمان سرطان تولید کند که مشابه خارجی ندارد. بعد از تولید دارو، جامعه پزشکی برای بهروز امینی جشنی برپا می‌کند و نام او و شرکتش در سراسر جوامع پزشکی جهان می‌پیچد اما یک اتفاق همه معادلات دکتر امینی را به هم می‌ریزد و آبرویش را در معرض خطر قرار می‌دهد.

تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «در جست و جوی آرامش» در پایان گفت: تا امروز یک سوم از سریال تصویربرداری شده و تلاش من و همکارانم این است که یک اثر استاندارد، جذاب و پرکشش به مخاطبان تلویزیون ارائه کنیم.

در این مجموعه تلویزیونی بازیگرانی چون مهدی هاشمی، فرشته سرابندی، داریوش فرهنگ، پژمان بازغی، محمد متوسلانی، حدیث میرامینی، کمند امیرسلیمانی، زهرا سعیدی و…. به ایفای نقش می پردازند.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=181233

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x