تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

راز دستپاچگی اصلاح طلبان فاش شد!

  • کد خبر : 17944
  • 09 بهمن 1392 - 8:00

عضو بنیاد باران و مشاور انتخاباتی محمدرضا عارف، راز دستپاچگی اصلاح‌طلبان و تقلای انتخاباتی زودهنگام این طیف را فاش کرد.

 

به گزارش کمال مهر، حسن رسولی در انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر، سخنگوی ستاد انتخاباتی محمدرضا عارف بود. او اخیرا مصاحبه‌ای با روزنامه خبر درباره انتخابات مجلس دهم انجام داده و زمان این انتخابات را یک سال جلو کشیده است!

انتخابات مجلس نهم ۱۲ اسفند ۱۳۹۰ برگزار گردید و این مجلس، هفتم خرداد ۱۳۹۱ دایر گردید و بنابراین طبق قانون تا هفت خرداد ۱۳۹۵ فعالیت خواهد کرد. اما عضو بنیاد به ظاهر غیرسیاسی باران می‌گوید: حدودا ۱۶ ماه دیگر تا افتتاح مجلس دهم باقی است.

بر اساس قانون اساسی ۷ خرداد ۹۵ دوره قانونی مجلس نهم تمام می‌شود و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی آغاز خواهد شد. از این ۱۶ ماه چنانچه ۶ ماهش را کسر کنیم که در آن متولیان، مجریان و ناظران انتخابات درگیر فراهم‌سازی مقدمات انتخابات هستند، عملا تا جدی شدن امر انتخابات در کشور ۱۰ ماه باقی است.(!)

او همچنین پیش‌بینی کرد که اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان با یکدیگر ائتلاف کنند.
به نظر می‌رسد با این اظهارات شتابزده، علت هول شدن اصلاح‌طلبان و زین کردن رسانه‌های وابسته برای انتخابات مجلس دهم- آن هم بیش از ۲ سال زودتر از موعد مقرر- را بهتر بتوان درک کرد. این رسانه‌ها، با ربط و بی ربط می‌کوشند نوع مسائل اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، ورزشی، هنری و … را به انتخابات مجلس مربوط کنند.

احتمالا علت دیگر این دستپاچگی، خبط استراتژیک افراطیون جبهه اصلاحات در تحریم انتخابات مجلس نهم (اسفند ۹۰) می باشد که دست بر قضا باعث شد رکورد مشارکت ۶۳ درصدی به عنوان یکی از رکوردهای بالای مشارکت در ۹ دوره انتخابات مجلس رقم بخورد.

یادآور می‌شود رسانه‌های اصلاح‌طلب در انتخابات امسال، محمدرضا عارف را به خاطر نامزد شدن، به عنوان اصلاح‌طلب بدلی و قلابی و مامور نهادهای امنیتی توصیف کردند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=17944

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x