تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

خنثی کردن برنامه انقلابی ثریا سرانجام خوبی ندارد/صدا و سیما عرصه را برای جولان دشمن تنگ کند!

  • کد خبر : 179423
  • 17 بهمن 1395 - 9:26
خنثی کردن برنامه انقلابی ثریا سرانجام خوبی ندارد/صدا و سیما عرصه را برای جولان دشمن تنگ کند!

رئیس ستاد دهه فجر استان البرز گفت: در شرایط امروز که دشمنان جمهوری اسلامی دست به دست هم داده اند تا تاریخ انقلاب اسلامی را به انحراف بکشانند رسانه همه رسانه ها خطیرتر و حساس تر خواهد شد.

به گزارش کمال مهر رئیس ستاد دهه فجر استان البرز درباره کمرنگ شدن مستندهای انقلابی در سیما به خبرنگار ما گفت: در شرایط امروز که دشمنان جمهوری اسلامی دست به دست هم داده اند تا تاریخ انقلاب اسلامی را به انحراف بکشانند رسانه همه رسانه ها خطیرتر و حساس تر خواهد شد.
حجت الاسلام محمد حسین روحی یزدی افزود: صدا و سیما باید از مستندهای معتبر و جذاب و هنرمندانه بهتر و بیشتر استفاده کند تا جولانی که دشمنان می دهند به ویژه امسال بر حسب اخبار و اطلاعات به دست آمده رسانه های بیگانه سریال هایی برای تخریب اهداف انقلاب اسلامی ساخته اند.
وی با بیان اینکه رسانه های بیگانه قصد تحریف تاریخ انقلاب اسلامی را دارند اظهار داشت: حضور در صحنه و فعالیت در این ایام از هر دوران و زمانی حساسیت بیشتری خواهد داشت.
حجت الاسلام روحی یزدی درباره حذف مستند ثریا از تلویزیون در این روزها تصریح کرد: متاسفانه در اثر اعتراض یکی از آقایانی که مورد نقد قرار گرفته بود به طور کلی پخش و فعالیت این مجموعه متوقف شد اما این گونه حرکات سرانجام و عاقبت خوبی نخواهد داشت.
منبع : البرز ۲۴

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=179423

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x