تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

چاقو کشی بر روی مامور پلیس راهور و دختر جوان/ زوگیری با تهدید سلاح گرم و سرد

  • کد خبر : 17551
  • 08 بهمن 1392 - 7:07
چاقو کشی بر روی مامور پلیس راهور و دختر جوان/ زوگیری با تهدید سلاح گرم و سرد

پسر شروری که با تهدید سلاح گرم وسرد از مردم زورگیری می‌کرد، توسط ماموران انتظامی پس از چاقو کشی بر روی یک مامور راهور و یک دختر جوان دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر، روز گذشته حدود ساعت ۱۶ یک مورد تصادف خسارتی بین دو دستگاه خودرو سواری در خیابان شکوفه رخ داد.

خودروی پلیس راهنمایی و رانندگی که در حال تردد از خیابان بود با مشاهده صحنه تصادف سریعا خود را به محل رساند تا بررسی‌های لازم را انجام دهد که ناگهان پسر شروری که عامل تصادف بود با در دست داشتن چاقو به سمت ماموران و دختر جوانی که راننده خودروی دیگر بود حمله ور شد و با تهدبد و ایجاد رعب و وحشت از محل گریخت.

سریعا این موضوع به کلانتری خانی آباد نو اعلام شد و ماموران با کنترل تمامی خیایان‌های اطراف توانستند پس از چند دقیقه متهم را در یک درگیری خلع سلاح کرده و به کلانتری منتقل کنند.

در کلانتری مشخص شد فرد دستگیر شده به هویت “الف.س” از افراد خطرناک تهران بوده و با سلاح و گرم و سرد و همچنین ضرب و شتم، از مردم پایتخت زورگیری می‌کرده است.

رئیس کلانتری ۱۵۲ خانی آباد نو “سرهنگ امید بهمنیاری” درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهم پس از اعتراف به ده‌ها مورد زورگیری خشن به مقام قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=17551

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x