تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

خندوانه «سیمرغ لیوانی» به خانم بازیگر اهدا کرد

  • کد خبر : 174685
  • 16 دی 1395 - 14:55
خندوانه «سیمرغ لیوانی» به خانم بازیگر اهدا کرد

شب گذشته رامبد جوان با میزبانی از شبنم مقدمی و اجرای استندآپ کمدی مهران غفوریان مهمان خانه‌های مردم شد.

به گزارش کمال مهر؛ شب گذشته رامبد جوان با میزبانی از شبنم مقدمی و اجرای استندآپ کمدی مهران غفوریان مهمان خانه‌های مردم شد.

استندآپ کمدی شبنم مقدمی در «خندوانه»/ اهدای سیمرغ آب به خانم بازیگر!
ابتدا مهران غفوریان استندآپ کمدی خود را پیرامون مشکلات چاقی اجرا کرد و گفت: من به عنوان نماینده چاق‌ها در برنامه صحبت می‌کنم ما ویژگی‌های خاصی داریم، می‌گوییم ما چاق نیستیم و استخون بندی درشتی داریم، یا اینکه شکم اعتبار ما است.
البته ما آب هم می‌خوریم چاق می‌شویم، دائم در حال رژیم گرفتن هستیم و رژیم حتما باید شنبه شروع شود. (خنده)
 در ادامه برنامه شبنم مقدمی بازیگر سینما و تلویزیون به دعوت رامبد جوان در برنامه حاضر شد.
مقدمی در پاسخ به سوال جوان در خصوص اولین فعالیت خود گفت: ابتدا از رادیو شروع کردم و این عرصه برایم هیجان انگیز است. در مدتی که رادیو کار می‌کردم مجری، بازیگر و مجری بازیگر بودم و جنگ «هفت شنبه» را با مجموعه‌ای از بازیگران اجرا می‌کردم.

مقدمی به درخواست جوان اجرای متفاوت رادیویی برای مخاطبان داشت تا با چشمان بسته گوش دهند؛ شنوندگان عزیز امیدوارم عصر زیبایی داشته باشید، زمستان زیبایی را آرزو‌ می‌کنم. آسمان شهر از آن چیزی که می‌بینیم پاک‌تر و نفس کشیدن سهل شود، همه ما سلامت و خوش باشیم و حال دلمان زمستانی نباشد، اما زمستانمان زیبا باشد.

استندآپ کمدی شبنم مقدمی در «خندوانه»/ اهدای سیمرغ آب به خانم بازیگر!
در ادامه شبنم مقدمی در خصوص اولین تصویری که از خود دید بیان کرد: سال ۷۰ یا ۷۱ شبکه سوم سیما تازه راه‌اندازی شده بود و من در جنگ «زیر سقف امید» به کارگردانی مسعود رشیدی بازی کردم. با توجه به اینکه تئاتری بودم و علاقه خاصی به تصویر داشتم، ابتدا با دیدن خودم جا خوردم و گفتم نباید ادامه بدهم. تو ذوقم زده شد اما آرام آرام بهتر شد. تجربه عجیبی بود، خوشحال بودم که قاب تصویر را درک می‌کنم.
در بخشی از برنامه به درخواست جوان، شبنم مقدمی استندآپ کمدی پیرامون اولین دیدار همسر دوستش که در فرودگاه برای استقبال آنها رفته بود، اجرا کرد.

اما بعد از استندآپ کمدی شبنم مقدمی، جوان در خصوص جایزه‌ها و حس و حال آن لحظه مقدمی سوال کرد و او در پاسخ گفت: در جشنواره سی و دوم فجر برای فیلم «امروز»، سال گذشته برای فیلم‌های «نفس» و «زاپاس» در جشن منتقدان، سرو سیما برای بهترین زن توانستم جایزه دریافت کنم. اوایل با اشک و بغض همراه بود اما به مرور مسلط شدم.

به خاطر همین حس و حال، جوان از شبنم مقدمی درخواست کرد که همانند جشنواره‌های مختلف جایزه او را اهدا کند و با دعوت جوان به عنوان بهترین بازیگر در استودیو حاضر شود.

بعد از صدا کردن نام این بازیگر، رامبد جوان لیوان آبی که روی میز بود را به او تقدیم کرد.

مقدمی در این لحظه با لبخند گفت: چرا به جایزه من می‌خندید. (خنده)

از هیات داوران محترم آقای جوان، اساتید و خانواده محترم که سال‌ها برای من تلاش کردند، تشکر می‌کنم. من همین یک جایزه را نداشتم که خوشحالم به آن رسیدم. (خنده )

استندآپ کمدی شبنم مقدمی در «خندوانه»/ اهدای سیمرغ آب به خانم بازیگر!
در بخش دیگر برنامه، جوان از فیلم «ابد و یک روز» و سعید روستایی تقدیر کرد و شبنم مقدمی بازیگر این فیلم در ادامه صحبت‌های مجری «خندوانه» عنوان کرد: من با شما موافقم، عشقی در سعید روستایی و گروه بود، همه عاشقانه کنار هم بودیم و نوید محمدزاده شاخص‌ترین بازیگر این فیلم بود.
مقدمی در خصوص خانواده و خانه‌داری خود بیان کرد: یک برادر دارم. نام من رو پدرم انتخاب کرده است، همسرم در خانه داری فقط کمک می‌کند، علاقه به کار خانه ندارد و تخم مرغ نهایت لطفی که به من دارد. (خنده)
در پایان برای خوشحال کردن مردم بیرون از برنامه «خندوانه»، تماشاگرانی که تئاتر نرفتند، یک بار همراه با این بازیگر می‌‎توانند برای دیدن تئاتر بروند.
انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=174685

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x