تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

برگزاری “جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا” در سوریه و عراق

  • کد خبر : 174178
  • 13 دی 1395 - 10:18
برگزاری “جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا” در سوریه و عراق

میثم محمد حسنی دبیر اجرایی سومین دوره مسابقه “جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا” گفت: برای چهارمین دوره مسابقه “جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا” پیگیر هستیم تا سه اتفاق ویژه رخ بدهد.

به گزارش کمال مهر ؛ میثم محمد حسنی دبیر اجرایی سومین دوره مسابقه “جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا” گفت: برای چهارمین دوره مسابقه “جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا” پیگیر هستیم تا سه اتفاق ویژه رخ بدهد.
وی ادامه داد: ثبت جشنواره در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از اتفاق هایی است که به دنبال تحقق آن هستیم چرا که در این صورت می توانیم دبیرخانه جشنواره را دائمی کنیم.
محمدحسنی تصریح کرد: همچنین در تلاش هستیم تا بتوانیم سال آینده چهارمین دوره مسابقه “جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا” را در کشور دیگری مانند سوریه یا عراق برگزار کنیم.
وی با اشاره به سومین اتفاقی که مد نظر مسابقه “جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا” قرار گرفته، اظهار کرد: همچنین علاقمند هستیم تا کل داوری های دوره چهارم مسابقه “جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا” برعهده داورهای خارجی قرار بگیرد البته امسال شاهد حضور تلفیقی از داوران ایرانی و غیر ایرانی بودیم اما تلاش می کنیم که سال آینده بیشتر داوران غیر ایرانی باشند.
دبیر اجرایی “جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا” همچنین یادآور شد: در سری جدید مسابقه “جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا” در یکسری بخش ها، فضاهایی را در حوزه اپلیکیشن ها ایجاد می کنیم و از این جهت تغییراتی خواهیم داشت.وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: به امید خدا فراخوان دوره چهارم را همزمان با سیزدهم آبان ماه سال ۱۳۹۶ منتشر می کنیم.

محمد حسنی خاطرنشان کرد: تصور می کنم نظم و ترتیب موجود در دوره سوم این مسابقه به این دلیل بود که تعداد افراد و عوامل این دوره در دبیرخانه بیشتر شده بود به علاوه اینکه امسال مسعود شجاعی طباطبائی دبیر هنری این مسابقه زحمت بسیار زیادی کشید و به طور یقین در کلیت برگزاری مسابقه نقش مهمی داشته است.
گفتنی است، اختتامیه سومین دوره مسابقه “جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا” پنجشنبه ۹ دی همزمان با سالروز حماسه بزرگ مردم کشورمان در سال ۱۳۸۸ در حوزه هنری با معرفی نادر طالب زاده به عنوان چهره برتر استکبارستیز و حامد زمانی به عنوان هنرمند استکبارستیز به کار خود پایان داد.
انتهای پیام/

به نقل از میزان

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=174178

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x