تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

برگزاری مسابقات فرهنگی از سوی آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)

  • کد خبر : 173599
  • 02 دی 1395 - 8:56
برگزاری مسابقات فرهنگی از سوی آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)

آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به مناسبت ایام میلاد آن حضرت (۱۱ تا ۱۷ دیماه) مسابقات فرهنگی مختلفی را در آستان آن حضرت برگزار می‌کند.

گروه فرهنگ «کمال مهر»؛ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به مناسبت ایام میلاد آن حضرت (۱۱ تا ۱۷ دیماه) مسابقات فرهنگی مختلفی را در آستان آن حضرت برگزار می‌کند.بر پایه این گزارش، مسابقه فرهنگی ثواب زیارت به صورت اینترنتی و حضوری برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه فرهنگی، با مراجعه به سایت www.abdolazim.com و با حضور در معاونت فرهنگی آستان مقدّس فرم مربوطه را تکمیل کنند.

علاوه بر این مسابقه طرح حفظ پیام امام رضا علیه‌السلام به صورت حضوری نیز برگزار خواهد شد.علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه فرهنگی، پس از حفظ متن فارسی و عربی حدیث پیام امام رضا علیه‌السلام به حضرت عبدالعظیم علیه‌السلام که در حکمت‌نامه حضرت به  تألیف حضرت آیت الله محمدی ری شهری آمده است، با ارائه حضوری متن فارسی و عربی این حدیث، به قید قرعه هدایای متبرک را دریافت کنند.

همچنین مسابقه فرهنگی از کتاب حکمت‌نامه حضرت عبدالعظیم علیه‌السلام از دیگر مسابقات این فرخنده است. علاقمندان با مطالعه کتاب حکمت‌نامه حضرت عبدالعظیم علیه‌السلام، تألیف حضرت آیت الله محمدی ری شهری، در سایت آستان مقدّس به آدرس www.abdolazim.com و یا به صورت حضوری در معاونت فرهنگی و امور زائران آستان مقدّس حاضر و به صورت کتبی به سؤالات مطرح شده پاسخ دهند.

نیز مسابقه سیره‌شناسی حضـرت عبـدالعظیـم علیه‌السلام و مسابقـه پیـام امام رضـا علیه‌السلام خطاب به حضرت عبدالعظیـم علیه‌السلام که توسط اداره آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سطح مدارس استان تهران برگزار می‌شود، از دیگر برنامه‌های این ایام است.

انتهای‌پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=173599

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x