تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

خون «فاضل عباس» جای هیچ‌ گفت‌وگویی با آل‌خلیفه باقی نمی‌گذارد+تصاویر

  • کد خبر : 17181
  • 07 بهمن 1392 - 7:18
خون «فاضل عباس» جای هیچ‌ گفت‌وگویی با آل‌خلیفه باقی نمی‌گذارد+تصاویر

رهبران جریان‌ها و گروه‌های معارض بحرینی ضمن شرکت در مراسم تشییع پیکر شهید «فاضل عباس» تاکید کردند خون شهید فاضل جای هیچ گونه گفت‌وگو و مذاکره‌ای را با رژیم آل خلیفه باقی نمی‌گذارد.

 

خبرگزاری فارس: خون «فاضل عباس» جای هیچ‌ گفت‌وگویی با آل‌خلیفه باقی نمی‌گذارد+تصاویر

 

به گزارش کمال مهر ، به نظر می‌رسد، تلاش‌های رژیم آل خلیفه و همچنین سلمان بن حمد آل خلیفه، ولی‌عهد بحرین جهت یافتن راه حلی برای بحران این کشور تنها تلاشی برای به دست آوردن وقت بیشتر به ویژه با نزدیک شدن به سومین سالگرد انقلاب بحرین است.

بحرینی‌ها امروز بعد از ظهر در میان خشم و غضبی توصیف ناشدنی پیکر شهید «فاضل عباس» را که به وسیله گلوله‌های نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه پس از ربودن وی و دوستش تشییع و بر سرنگونی رژیم آل خلیفه به عنوان تنها راه حل بحران بحرین تاکید کردند.

نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه ۱۸ روز پیش این شهید را به همراه دوستش در منطقه «مرخ» در غرب منامه ربوده و تا زمان شهادتش به خانواده‌اش اجازه ملاقات با وی را نداده بودند.

«ابراهیم العرادی»، فعال سیاسی بحرینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در منامه تاکید کرد که هیچ گونه گفت‌وگو و مذاکره‌ای با قاتلان وجود ندارد، چراکه بهای خون این شهدا بسیار گران‌بهاتر از هر نتیجه‌ای است که می‌توان از هر گفت‌وگو و مذاکره‌ای انتظار داشت و بدون تردید آینده مردم بسیار مهمتر از هر امر دیگری است و می‌دانیم که پادشاه بحرین هم اکنون در کاخ خود نشسته و به ما می‌خندد.

از سوی دیگر «عبد الرؤوف الشایب»،‌ دبیرکل جنبش خلاص بحرین نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس تصریح کرد: جنبش متبوعش بر ادامه فعالیت‌های خود تا براندازی نظام ادامه خواهد داد و هرگونه گفت‌وگو با نظام را رد می‌کند، به ویژه آنکه شعارهای تشییع کنندگان مبنی بر درخواست براندازی نظام همچنان در گوش ما وجود دارد.

در همین راستا «عبد الغنی خنجر»، سخنگوی رسمی جنبش «حق» فعال در خارج بحرین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از مردم بحرین خواست به انقلاب خود ادامه دهد و هرگونه راه حل ارائه شده از سوی نظام از جمله گفت‌وگو با معارضان را رد کند.

خنجر در ادامه افزود: گفت‌وگو و مذاکره با نظام به معنای فراهم کردن زمینه فرار حکومت بحرین از مجازات است و قاتلان را تشویق می‌کند تا به جنایات خود ادامه دهند.

وی با تاکید بر اینکه سیاست نظام آل خلیفه همواره سیاست ادامه خونریزی‌ها و قتل و کشتار است، گفت: مسئولیت تمام قتل‌ها و کشتارهای و سرکوب‌های صورت گرفته در بحرین بدون تردید متوجه شیخ حمد و عمویش نخست وزیر بحرین و ولی‌عهد این کشور و سایر مسئولان کشور است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=17181

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x