تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

دزفولی: داوران ترسی از آندرانیک تیموریان ندارند

  • کد خبر : 16954
  • 06 بهمن 1392 - 8:08
دزفولی: داوران ترسی از آندرانیک تیموریان ندارند

کارشناس داوری گفت: جریمه نکردن آندرانیک تیموریان بابت خشونت‌هایش در بازی به دلیل ترس از این بازیکن نیست، داوران ما باید شهامت خود را در قضاوت بالا ببرند و کمک داوران نیز در قضاوت سهیم باشند.

کمال مهر:هادی دزفولیگفت: در داوری هم توانایی داوری و هم قضاوت درست و شهامت مطرح است.

وی در ادامه گفت: امکان دارد در طول بازی اگر بازیکنی خطایی انجام می‌دهد از چشم داور دور باشد و بازیکن خطاکار جریمه نشود که در این صورت کمیته انضباطی این وظیفه را برعهده خواهد داشت که در مورد تیموریان هم همین قضیه وجود داشته است.

وی افزود: اصفهانیان رئیس کمیته داوران تعاملی که با دپارتمان ایجاد کرده است، در بهتر قضاوت کردن داوران تاثیر خواهد داشت.

وی بیان داشت: داوران باید زمانی که یک بازی را قضاوت می‌کنند شهامت داشته باشند و  از طرفی دیگر هم کمک داوران باید به آنها کمک کنند.

دزفولی خاطرنشان کرد: شاید درگذشته داوران روی تیم‌های پرسپولیس و استقلال حساسیت نشان می‌دادند اما الان این طور نیست و ترسی از بازیکنان این دو تیم ندارند.

وی ادامه داد: کمیته داوران کارشان را به خوبی انجام می‌دهند و به داورها چگونگی بهتر قضاوت کردن را گوشزد می‌کنند.

وی در رابطه با فغانی گفت: این داور به عنوان داور ذخیره در جام جهانی فعلا انتخاب شده است که وی قضاوتی نخواهد کرد مگر اینکه خدایی نکرده داوری دچار مصدومیتی شود و نتواند داوری کند، فغانی این کار را انجام خواهد داد و این امکان وجود دارد که به عنوان داور چهارم نیز به زمین برود.

دزفولی در رابطه با جدایی مظفری‌زاده گفت: خانواده وی به کانادا رفتند و خودش نیز فوق لیسانس گرفته و قصد دارد تحصیلش را ادامه بدهد و گفته است که از داوری خسته شده است.

وی ادامه داد: در هر کاری وقتی جذابیتی وجود نداشته باشد دیگر علاقه‌ای به کار نمی‌ماند و برای مظفری‌زاده هم همین مسئله به وجود آمده بود.

دزفولی افزود: ما باید تبادل داور با کشورهای اطراف را داشته باشیم و به داورها احترام بگذاریم تا بتوانیم داورهایمان را به ماندن دلگرم کنیم.

وی در پایان گفت: تداوم در خوب بودن تشویق را به همراه دارد و تداوم در بد بودن تنبیه را به همراه خواهد داشت.

انت

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=16954

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x