تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

این گربه شیک‌پوش می تواند حساب کاربری تان را غیرفعال کند +عکس

  • کد خبر : 163754
  • 12 مهر 1395 - 17:32
این گربه شیک‌پوش می تواند حساب کاربری تان را غیرفعال کند +عکس

به اشتراک گذاری تصویر این گربه در فیس بوک می تواند حساب کاربری تان را غیر‌فعال کند.

به گزارش «کمال مهر»؛؛ تا به حال خبرهای متفاوتی از ویروس های کامپیوتری در قالب تصویر و فیلم در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. ویروس هایی که با هدف انتشار تصاویر و فیلم های شخصی کاربران طراحی می شوند. اخیرا خبری مبنی بر وجود ویروس جدید فیسبوک که در قالب تصویر گربه‌ای در این شبکه اجتماعی دست به دست می شود منتشر شده است.
وارا کریشنان کاربر هندی که با این ویروس مواجه شده در مصاحبه با Mashable India از فیسبوک گلایه کرد و گفت: “من تصویر گربه ای را که در نگاه اول بسیار زیبا و بی خطر به نظر می رسد از واتس آپ برای دوستم در فیسبوک ارسال کردم و بعد شاهد این بودم که حساب کاربری من در فیسبوک غیر فعال شده است.”
به گفته وارا کریشنان پس از ارسال تصویر گربه با پیغام “اطلاعات را دوباره وارد کنید” از سمت فیسبوک مواجه می شود که پس از آن حساب کاری وی غیرفعال شده و دسترسی به تصاویر امکان پذیر نبوده و در نتیجه پیغام خروج از حساب کاربری را دریافت می کند.

فیسبوک هم در جوابیه ای که برای کاربر هندی صادر کرده است از بی اطلاعی خود مبنی بر وجود این ویروس خبر داد و سرمنشا آن را پیام رسان واتس آپ دانسته است. حساب کاربری کریشنان توسط فیسبوک به وی بازگردانده شد و فیسبوک برای این اتفاق اشتباه از کاربر هندی معذرت‌خواهی کرد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=163754

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x