تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

فرهنگ شهادت حیله‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند

  • کد خبر : 13490
  • 22 دی 1392 - 8:04
فرهنگ شهادت حیله‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند

فرماندار شهرستان ورامین عزت و اقتدار امروز ایران را مرهون رشادت شهدای والامقام دانست و گفت: فرهنگ شهادت حیله‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

 

خبرگزاری فارس: فرهنگ شهادت حیله‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند

به گزارش کمال مهر از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان ورامین، محسن خوانساری در دیدار با خانواده شهید محمد عرب گفت: عزت،ا قتدار و استقلال ایران اسلامی مدیون رشادت‌های شهدای والامقام و ایستادگی مردم ایران است و امروز همه مردم و مسوولان وظیفه دارند تا با شناخت شهیدان، راه آنان را ادامه دهند.

فرماندار شهرستان ورامین افزود:خانواده معظم شهدا، ایثار و از خودگذشتگی شهیدان را با رفتار خود تکمیل کردند و با صبر، استقامت و ایثار در راه خدا به عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی افزودند.

وی خاطرنشان کرد: شهیدان در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس با درک صحیح از شرایط کشور با تقدیم جان خود اجازه ندادند که دشمنان بر این کشور اسلامی تسلط پیدا کند.

خوانساری اظهار کرد:خانواده معظم شهدا نیز با درک پیام شهیدان وادامه راه آنان ، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج کردند.

خوانساری گفت: در شرایطی که دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش دارند تا با ابزارهای فرهنگی، باعث ایجاد انحراف در مسیر انقلاب اسلامی باشند، این فرهنگ ایثار و شهادت است که می‌تواند تمام این توطئه‌ها را خنثی کند.

وی تصریح کرد: امروز مسئولان وظیفه دارند تا با سرکشی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، ضمن رفع مشکلات آنان روح ایثار و شهادت را در جامعه اسلامی گسترش دهند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=13490

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x