تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

شاکرمی:تازمانی که من دادستان کرج هستم قاتل شهید پاسیار مرادخانی آزاد نخواهد شد

  • کد خبر : 146699
  • 15 تیر 1395 - 13:28
شاکرمی:تازمانی که من دادستان کرج هستم قاتل شهید پاسیار مرادخانی آزاد نخواهد شد

غلامرضا مرادخانی پدر پاسیار شهید علیرضا مرادخانی : موضوع آزادی قاتل دغدغه ما شده بود که دادستان کرج آقای شاکرمی گفتند این موضوع تا زمانی که خودشان دادستان کرج هستند اتفاق نخواهد افتاد و این موضوع را کتباً اعلام کردند، لذا از ایشان تقدیر و تشکر میکنیم.

به گزارش «کمال مهر»؛ غلامرضا مرادخانی پدر پاسیار شهید علیرضا مرادخانی در خصوص روند پرونده قضایی فرزند شهید خود  در گفتگو با «کمال مهر» اظهار داشت: پرونده همچنان در دستگاهی قضایی مفتوح می باشد.

وی افزود: ما همچنان از دستگاه قضایی خواستار رسیدگی به جنبه عمومی این پرونده هستیم، و دستگاه قضایی بدلیل صدور حکم قصاص از این کار اجتناب می کند.

مرادخانی در ادامه تصریح کرد:موضوع آزادی قاتل دغدغه ما شده بود که دادستان کرج آقای شاکرمی گفتند این موضوع تا زمانی که خودشان دادستان کرج هستند اتفاق نخواهد افتاد و این موضوع رو کتباً اعلام کردند، لذا از ایشان تقدیر و تشکر میکنیم.

 

 

گفتنی است علیرضا مرادخانی پاسیار سازمان زندانهای کشور و نیروی دستگاه قضایی هنگام ماموریت در صبح روز ۲۲آذر سال ۱۳۹۰توسط اشراری که قصد آزاد سازی یکی از بزرگترین قاچاقچیان مواد مخدر کشور در حین انتقال به شعبه قضایی را داشتند،  به ضرب گلوله به شهادت می رسد، و پرونده شهادت این شهید قهرمان نظم و امنیت در دستگاه قضایی با هاله ای از ابهام مواجه بوده و به گفته شاکرمی دادستان کرج؛ قاضی پرونده،نحوه شهادت را قتل تشخیص داده! و پرونده همچنان در دستگاه قضایی  مفتوح است.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

در این رابطه بخوانید:

 

گزارش چهاردهم،گفتگوی کمال مهر با پدر شهید

قاتل شهید نظم و امنیت «علیرضا مرادخانی» آزاد می شود!؟ / بانیان پایمالی خون شهید در قیامت پاسخگو خواهند بود

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=146699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x