تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

هیأت نظارت بر مطبوعات توهین به قرآن را تحمل می‌کند؛ نقد به دولت را نه

  • کد خبر : 14409
  • 25 دی 1392 - 20:11
هیأت نظارت بر مطبوعات توهین به قرآن را تحمل می‌کند؛ نقد به دولت را نه

حجت‌الاسلام طاهری گفت: وزیر ارشاد و هیأت نظارت بر مطبوعات باید مشخص کنند چه چیزی برای آنها مهم‌تر است دولت یا قرآن. چراکه یالثارات را به جرم انتقاد از دولت توقیف می‌کنند اما از کنار توهین روزنامه قانون به قرآن می‌گذرند.

 

خبرگزاری فارس: هیأت نظارت بر مطبوعات توهین به قرآن را تحمل می‌کند؛ نقد به دولت را نه

کمال مهر:حجت‌الاسلام سید علی طاهری سید طاهری سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی  با انتقاد از اظهارات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره هفته‌نامه یالثارات، گفت: متاسفانه در هیئت نظارت بر مطبوعات که وزیر ارشاد هم رئیس آن هستند، شاهد رفتارهای کاملاً متناقض هستیم.

وی افزود: نمی‌دانیم چرا این هیئت به دلیل انتقاد از دولت، هفته‌نامه یالثارات را توقیف و برای هفته‌نامه۹دی و روزنامه وطن امروز تشکیل پرونده می‌دهد اما به روزنامه قانون به ساحت مقدس قرآن کریم توهین کرده است، تنها به یک تذکر بسنده می‌کند.

طاهری با بیان اینکه هیئت نظارت بر مطبوعات رفتار جناحی دارد، تاکید کرد: این هیئت باید مشخص کند که برایش، قرآن مهم‌تر است یا دولت.

وی در پایان گفت: شعار دولت روحانی و اظهارات وی مبنی بر آزادی رسانه‌ها تحت هیچ شرایطی لحاظ نمی‌شود و گویا اظهارات آقای روحانی درباره آزادی رسانه‌ها، مختص یک جناح سیاسی خاص است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=14409

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x