تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

نظارت مستمر بر فعالیت سرویس‌های مدارس کرج ادامه دارد

  • کد خبر : 14241
  • 25 دی 1392 - 11:45
نظارت مستمر بر فعالیت سرویس‌های مدارس کرج ادامه دارد

مدیر عامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرج با اعلام اینکه در حال حاضر ۴ هزار تاکسی وظیفه حمل و نقل دانش‌آموزان این شهرستان را بر عهده دارند گفت: نظارت مستمر بر فعالیت سرویس‌های مدارس کرج ادامه دارذ.

 

کمال مهر:

پرویز اسکندری امروز اظهار داشت: در سال‌های گذشته مدیران مدارس و اولیای دانش‌آموزان به صورت شخصی اقدام به استخدام راننده برای حمل و نقل دانش‌آموزان می‌کردند.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه قوانین شفافی در این حوزه نداشتیم، هم تاکسی و هم خودروهای شخصی برای انتقال محصلان در نظر گرفته می‌شد که این امر خطراتی را برای سلامت دانش‌آموزان به دنبال داشت.

مدیر عامل تاکسیرانی ادامه داد: طی سال‌های اخیر برای تامین امنیت دانش‌آموزان طرحی در کشور به تصویب رسید که جذب و به کارگیری رانندگان و خودروهای مدارس ضابطه‌مند شد.

اسکندری گفت: کرج از جمله شهرستان‌هایی است که برای اجرای این قانون پیش‌قدم شد و امروز شاهد هستیم که سرویس‌های مدارس این شهرستان در یک چارچوب قانون‌مند و منظم فعالیت می‌کنند.

وی افزود: در فصل تحصیلی ۹۲ – ۹۳ حدود ۴ هزار تاکسی برای انتقال دانش‌آموزان ساماندهی شد و این تعداد تاکسی هر روز وظیفه انتقال دانش‌آموزان به مدرسه و برعکس را بر عهده دارند.

* انجام نظارت مستمر بر فعالیت سرویس‌های مدارس کرج

مدیر عامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرج بیان داشت: خودروهایی که برای این منظور ساماندهی شده و مجوز سرویس مدارس اخذ کرده‌اند، از لحاظ ایمنی در شرایط خوبی بوده و خودروهای دارای نقص فنی برای انتقال دانش‌آموزان تحت هیچ شرایطی به کار گرفته نمی‌شود.

اسکندری بیان داشت: همچنین رانندگان سرویس‌های مدارس نیز از میان امین‌ترین و متعهدترین رانندگان تاکسی هستند و نظارت لازم بر عملکرد آنها نیز انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه پس از صدور مجوز برای سرویس‌های مدارس، نظارت بر عملکرد رانندگان و شرایط فنی تاکسی‌ها فراموش نمی‌شود، گفت: بر اساس طرحی که برای این حوزه داریم، به صورت مستمر بر عملکرد رانندگان و همچنین شرایط فنی سرویس‌های مدارس نظارت شده و در صورت مشاهده کوچک‌ترین تخلف و یا اشکالی، بلافاصله مجوز صادر شده لغو می‌شود.

اسکندری در پایان تاکید کرد: این احتیاط‌ها برای تامین و افزایش ایمنی و سلامت دانش‌آموزان است و خوشبختانه اولیای محصلان نیز استقبال بسیار خوبی از طرح‌های تاکسیرانی دارند.

 

 

 

 

 

 

 

فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=14241

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x