تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

مستند بی‌بی‌سی از روحانیت مطلوب انگلیس رونمایی کرد + عکس

  • کد خبر : 142408
  • 23 خرداد 1395 - 18:23
مستند بی‌بی‌سی از روحانیت مطلوب انگلیس رونمایی کرد + عکس

روز به روز بر عمق و گستره سوژه های جنسی شبکه حکومتی انگلستان افزوده می شود و کار به جایی رسیده است که رسما این شبکه به دنبال جذب مجریان و سوژه های همجنس گرا است.

گروه جنگ نرم «کمال مهر»؛ – بی‌بی‌سی شبکه سلطنتی انگلیس که در چند ماه اخیر سعی دارد با اخبار و سوژه های خاص هر طور که شده به چشم بیاید در آخرین مورد سعی کرد از روحانی شیعه ای که می پسندد رونمایی کند. این مستند که در برخی کانال های شبکه های اجتماعی نیز دست به دست می شود عملا نوعی دین داری جدید را عرضه می کند که با انحرافات جنسی زاویه ندارد. دینی که مسجد و کلوب شبانه هر دو را در خود جا داده و نه تنها مانع شکسته شدن حرمت ها و هنجارهای اخلاقی نمی شود بلکه مشوق ارتباط جنسی دو همجنس نیز می باشد. اما بی بی سی چرا هر روز بیش از پیش نقاب از چهره بر می کشد و ذات خود را عیان تر مشخص می کند؟ هدف از این مستندها چیست و پیشینه این جهت گیری شبکه ملکه را تا کجا می توان واکاوی کرد؟

مستند بی‌بی‌سی از روحانیت مطلوب انگلیس رونمایی کرد + عکس

عینک جنسی بی بی سی به دین و دینداران

به نظر می رسد بی بی سی به دنبال انحراف جهت گیری های اصلی در نظام فرهنگی کشورمان است. اتاق فکر این شبکه سعی می کند بسته به اتفاقات و مناسبت ها با اتخاذ یک رویکرد کاملا واگرا و متضاد عملا یک شکاف فرهنگی را در جامعه تشدید کند. در نمونه قبلی مشاهده شد که چگونه بی بی سی چند روز قبل از ۱۴ خرداد سعی کرد بعد از ۲۷ سال از ارتحال امام (ره) از یک امامِ همسو با آمریکا پرده برداری کند. امامی که حاضر است به روسای جمهور آمریکا نامه بنویسد و برای جلب رضایت آنها هر کاری بکند.

این مستند تا چند روز در محافل فرهنگی نقد و تحلیل می شد تا اینکه رهبر معظم انقلاب در سخنرانی کوبنده خود در ۱۴ خرداد نسبت به آن واکنش نشان دادند: «حالا به مناسبت سالگرد امام٬ دستگاه تبلیغاتی دولت انگلیس علیه امام به اصطلاح سند منتشر می‌کند؛ علیه امام پاکیزه و مطهر! سند را از کجا آوردند؟ از مدارک آمریکایی! آمریکایی که هواپیمای مسافربری را سرنگون می‌کند٬ از جعل سند ابایی دارد؟ دشمنی انگلیس‌ها این‌گونه است».

اما در این مورد نیز مشاهده می شود در شروع ماه مبارک رمضان، ماه معنویت و خودسازی، بی بی سی سعی کرده است فضای خلوص و بندگی این ماه را با سوژه ای کاملا شنیع و چندش آور تحت تأثیر قرار دهد. فردی در لباس روحانیت که خود را آرایش می کند و حاضر است عقد دو مرد فراری را در یک کلوب جنسی شبانه در ترکیه بخواند. با دقت در این جهت گیری می توان دریافت بی بی سی حاضر است هر طور که شده نوع زیست و سبک زندگی خاص خود را برجسته کرده و الگوهایی در برنامه های خود بسازد که در قطب مخالف معنویت رمضان و روحانی اخلاق گرا قرار بگیرند. روحانی جنسی که بی بی سی تولید می کند هیچ قید و بندی ندارد و باید او را در میان دیسکوها یافت. کسی که در واقع نباید او را روحانی نامید و یک جسمانیِ به تمام معنا است.

مدیران همجنسباز بی بی سی به دنبال سوژه های همجنسگرا

بر اساس خبری که چهارم اردیبهشت امسال بر روی خروجی پایگاه بی بی سی قرار گرفت بر اساس چشم انداز ۲۰۲۰ که دولت انگلیس برای بنگاه سخن پراکنی بی بی سی معین کرده است باید ۸ درصد مدیران و پرسنل ارشد این شبکه از میان همجنس بازان انتخاب شوند. (اینجا)

پایگاه دیلی میل انگلیس نیز در یک خبر تکمیلی اعلام کرد از میان هر ۶ ستاره تلویزیونی در این شبکه یکنفر باید همجنس باز باشد. ایجاد فرصت های شغلی و مدیریتی برای همجنسبازان باعث اعتراضات گسترده در داخل این شبکه و فضای اجتماعی انگلیس شده است و با توجه به نرخ بیکاری در این کشور، افراد معتقدند به قدرت رساندن همجنس گرایان عملا زیر پا گذاشتن ملاک های اخلاق گروهی و اجتماعی در این سازمان و کشور انگلیس است. (اینجا)

در این راستا یکی از پایگاه های انگلیسی اقدام به انتشار یک گزارش کرد که نشان می داد بر اساس نظرسنجی اداره آمار ملی انگلیس تنها ۱٫۵ درصد مردم به جامعه همجنسبازان تعلق دارند و جای سوال است که اختصاص ۸ درصد از مناسب مدیریتی و ستاره های تلویزیونی شبکه سلطنتی انگلیس به این گروه به چه خاطر صورت گرفته است. این پایگاه اعلام کرد که وزیر فرهنگ، رسانه و ورزش انگلیس خواستار اختصاص ۱۰ درصد مناصب مدیریتی به همجنس بازان شده است. (اینجا)

نکته سوال برانگیز نیز چگونگی شناسایی افرادی است که خود را همجنس باز نامیده اند و در فرم های ثبت نام بی بی سی، اطلاعات دروغین وارد کرده اند و این شبکه مجبور است به خاطر همین مسئله به آنها شغل مدیریتی بدهد. از سوی دیگر افرادی نیز وجود دارند که هنوز از اعلام روابط جنسی خود خجالت می کشند و حاضر به افشای آن نیستند.

سفره افطار بی بی سی!

اما مستند پخش شده از شبکه بی بی سی از یک طلبه که مشغول بستن عمامه خود است شروع می شود. او به مسجد اهل تسنن می رود. مسجدی که خالی از جمعیت است و چند نفر مسن در آن به صورت فردی مشغول اقامه نماز هستند. مجری بی بی سی در کنار این روحانی می نشیند و در مسجد در مورد همجنس بازی و علائق جنسی این فرد گفتگو می کند.

تحقیر و توهین به مسجد به عنوان تجلی شعائر اسلامی عملا هتک حرمت بیش از یک میلیارد مسلمان در اقصی نقاط جهان است. گفتگویی که با این جمله از زبان این طلبه نما شروع می شود: «قطعا من عقد همجنس بازان را می خوانم.» این فرد که مشخص است لباس روحانیت را اصلا به تن نکرده و با آن راحت نیست هر چند ثانیه عبا و عمامه خود را جابجا کرده و ناخودآگاه در رفتار خود بروز می دهد.

مستند بی‌بی‌سی از روحانیت مطلوب انگلیس رونمایی کرد + عکس
سوژه بی‌بی‌سی می‌گوید: «می‌گفتند من یک روحانی هستم و نباید با همجنسبازان ملاقات داشته باشم.»

در ادامه مجری بی بی سی با پخش تصاویری از پارتی های چهل سال پیش ضمن تمجید از رژیم پهلوی می گوید «این رژیم با نگاه لیبرال خود توانسته بود آزادی کامل را برای همجنسبازان فراهم کند اما با وقوع انقلاب اسلامی بساط این گروهها برچیده شد.» مجری می گوید «چندین کلوب و بار همجنس بازان در زمان رژیم پهلوی وجود داشت و همجنس خواهی جرم نبود اما با وقوع انقلاب اسلامی همه چیز تغییر کرد.» علی همدانی (که خود گرایش به همجنس دارد) که اجرای این مستند را بر عهده دارد به هیچ عنوان از مفاسد اخلاقی و اجتماعی این گروهها چیزی نمی گوید و گویا چشم خود را بر روی جنبه های منفی آن بسته و قصد دارد همجنسبازی را ایده آل جوان ایرانی تصویر کند.

مستند بی‌بی‌سی از روحانیت مطلوب انگلیس رونمایی کرد + عکس

در ادامه مجری این شبکه شیطانی با رفتن به یک کلوب شبانه در زیر پرچم همجنسبازان می نشیند و با دو نفر که آمده اند تا طه عقد آنان را بخواند گفتگو می کند. آنچه در این گفتگو ها اتفاق می افتد آنقدر شنیع است که فقط مجری بی بی سی می تواند به آن گوش دهد و به نشانه تأیید سر تکان دهد.

مستند بی‌بی‌سی از روحانیت مطلوب انگلیس رونمایی کرد + عکس

حقیقت ماجرا چه بود؟
احمد. م که متولد سال ۱۳۶۸ است فعالیت های خود را از انجمن اسلامی دانش آموزان شروع کرد. او پس از مدتی با دو جریان انحرافی ارتباط برقرار کرد. اول تشیع انگلیسی و دوم جریان غائله ساز مسجد قبا که پیوند خود را با هر دو تفکر به صورت مستمر نگه داشت. او به صورت خاص در فتنه سال ۸۸ نقش آفرینی کرد و در ستاد یکی از نامزدهای انتخابات به صورت فعال شرکت داشت. پس از فروکش آشوب ها تقریبا فعالیت شاخصی از وی مشاهده نشد تا انتخابات سال ۹۲ که خود را دبیر شورای جوانان تدبیر و امید جنوب کشور نامید. ادعای بی سندی که باعث دیدارهای چندباره با یکی از سران فتنه شد. او که ارتباطات خود را با جریان تشیع انگلیسی حفظ کرده بود توانست با هزینه و پشتیبانی آنان چندین بار به ترکیه سفر کند. این سفرها آنچنان به مذاق او خوش آمده بود که دیگر حاضر به برگشت نشد و حتی اختلافات شخصی نیز بین او و خاندان شیرازی صورت گرفت چرا که در ترکیه به جریان قراردادها و گردش مالی این فرقه وارد شده بود.

یکی از نزدیکترین دوستانش به خبرنگار مشرق گفت: «سال ۹۳ با هم به مطب دکتر رفتیم. بر اساس آزمایش هایی که انجام شد معلوم شد که گرایش هورمونی و بدنی او بیشتر به سمت مونث بودن است. او از سال ۸۹ با دوستان دوجنسه می چرخید ولی ما از واقعیت ماجرا بی خبر بودیم. آدم کاملا ساده لوح تر از چیزی بود که شما فکر کنید. احمد ملبس نشد و سطوح حوزه را به سطح سه نرساند و بدون مجوز اقدام به پوشیدن لباس می کرد به گونه ای که حتی از سوی دادگاه روحانیت هم به او تذکر داده شد. او از حوزه جدا شد و در یک دانشگاه غیر انتفاعی روانشناسی خواند هر چند که آن را نیمه تمام رها کرد تا اینکه دی ماه ۹۴ به ترکیه رفت.»

زمانی که احمد .م به ترکیه رفت اسم مستعار طه را برای خود برگزید. انتخاب نام های مستعار مختلف برای فرار او از خود و دیگرهراسی شدیدی که دچارش شده بود روی داد. در ترکیه با محمد .خ خواننده رقاصه و همجنس باز ارتباط برقرار کرد. او به صورت جدی زمانی وارد ارتباط با جامعه همجنسبازان شد که تحت تأثیر سفرهای آرشام .پ از کانادا به ترکیه قرار گرفت و با او دیدار کرد. او حتی منتظر بود تا پس از پخش مستند بی بی سی مجوز پناهندگی و ورودش به کانادا فراهم شود. امیدی که خیلی زود به نومیدی انجامید و دیگر نتوانست به آنان اعتماد کند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=142408

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x