تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

مسابقه علمی آموزشی فضای سبز با عنوان رویش در کرج برگزار می‌شود

  • کد خبر : 14226
  • 25 دی 1392 - 11:34
مسابقه علمی آموزشی فضای سبز با عنوان رویش در کرج برگزار می‌شود

همزمان با گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر، نخستین دوره مسابقه علمی آموزشی فضای سبز با عنوان رویش برای نخستین بار در کشور در کرج برگزار می‌شود.

 

به گزارش  کمال مهر به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، عباس زارع مدیر عامل سارمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج با اعلام این خبر گفت:  سازمان‌های امروزی از ارکان مهمی از قبیل سرمایه، نیروی انسانی، فناوری و مدیریت تشکیل یافته‌اند که به زعم بسیاری از صاحبنظران، نیروی انسانی مهمترین رکن در این بین است زیرا کارایی سازمان‌ها منوط به انجام وظایف درست و صحیح این نیروها در دایره‌های اجرایی و ستادی است.

وی ادامه داد: از آنجایی که ۷۰ درصد از منابع و سرمایه سازمان‌ها را منابع انسانی تشکیل می‌دهد، لذا تأمین این سرمایه انسانی مستلزم انجام فعالیت‌های آموزشی منظم در تمامی سطوح سازمانی است.

به گفته این مسئول به دلیل ویژگی‌ها و تفاوت‌هایی که فعالیت‌ها با خود به همراه دارند و با توجه به تغییر و توسعه فناوری‌ها، در بسیاری از موارد کارکنان با عدم وجود برخی از توانمندی‌های لازم برای انجام وظایف محوله و یا به روز نبودن اطلاعات تخصصی امور، رو به رو می‌شوند.

زارع تأکید کرد: از طرف دیگر ممکن است سازمان پس از گزینش کارکنان متوجه شود که آنها مهارت‌ها، دانش و یا توانایی انجام وظایف خود را به بهترین شکل ممکن ندارند و باید آنها را برای انجام بهتر این امور آموزش داد.

 

مسئول آموزش سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج نیز در این زمینه اعلام کرد: سازمان در نظر دارد تا نسبت به برگزاری اولین دوره مسابقه علمی- تخصصی در حوزه فضای سبز شهر کرج اقدام کند.

مرجان سادات مساعد اظهار داشت: هدف از برگزاری این مسابقه، ارتقا سطح دانش و معلومات کارشناسان فضای سبز، ارتقا روحیه مشارکت و همکاری میان کارشناسان، مرور منابع علمی تولید شده و دانش ثبت شدۀ سازمانی در سال‌های اخیر، دستیابی به رتبه‌بندی منطقی کارشناسی جهت ارتقای بهره‌وری منابع انسانی در تشکیلات سازمانی و افزایش سرانه مطالعه کارشناسان است.

وی عنوان کرد: شرکت کنندگان این مسابقه کلیه کارشناسان شاغل در حوزه  سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر کرج هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه مسابقه مذکور به همت اداره طرح و برنامه و روابط عمومی سازمان برگزار خواهد شد، گفت: این مسابقه در غالب گروه‌های سه نفره و انتخاب نفرات و همچنین معرفی سرگروه توسط خود شرکت کنندگان انجام می‌پذیرد که در دو سطح عملی و تئوری به مناسبت ایام مبارک دهه فجر، آغاز و در ایام هفته درختکاری پایان خواهد یافت.

لازم به ذکر است، زمان برگزاری اولین مرحله این مسابقه ۱۹ بهمن ماه است که درمحل سالن اجتماعات پارک خانواده برگزار خواهد شد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=14226

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x