تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

موتورهایی با چرخ بیلبوردی +عکس

  • کد خبر : 14181
  • 25 دی 1392 - 10:34
موتورهایی با چرخ بیلبوردی +عکس

یک تکنولوژی تایلندی به تازگی تغییری منحصر به فرد را در موتور سیکلت ها ایجاد کرده است که چرخ های موتورسیکلت را تبدیل به بیلبوردهای نمایشی می کند.

به گزارش گروه خواندنی های کمال مهر، موتور وسیله نقلیه است که بسیاری از مردم این روزها از آن استفاده می کنند وبه یکی از تفریحات افرادی تبدیل شده است می خواهند تغییراتی را روی وسیله های مختلف ایجاد کنند از این رو موتور را دستکاری می کنند تا تب این رفتارشان فروکش کند.

یک تکنولوژی تایلندی به تازگی تغییری منحصر به فرد را در موتور سیکلت ها ایجاد کرده است. این شرکت تکنولوژی که دفترش در شهر بانکوک است با نصب نوع خاصی از ال ای دی ها روی چرخ جلو آن را تبدیل به نمایشگر تلویزیون یا عکس های مختلف کرده است.

“پاول گیلس” رئیس این شرکت است و می گوید انی تکنولوژی می تواند هر یک از وسیله های شهر را تبدیل به یک بیلبورد یا صفحه نمایش متحرک کند از این رو تحولی عظیم در مقابل صنعت تبلیغات قرار گرفته است.

این چرخ ها می توانند در حال حرکت تصاویر را به دلخواه راننده پخش کرده و قابلیت آن را دارند تا ویدیوهای ۳۰ ثانیه ای نیز نشان دهد البته با اتصال به نت و نرم افزارهای خاص می توان چرخ ها را تبدیل به تلویزیون کرد که نیاز به صرف هزینه بیشتر دارد.

برای ساخت این چرخ ها تکنولوژی خاص استفاده شده است و سازندگان ۴۲۴ چراغ ال ای دی را بر روی ۸ پره اصلی چرخ قرار داده اند. این نوع از ال ای دی باعث می شود تصاویر به حالتی پخش شوند که انگار کل فضای چرخ را پوشانده اند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=14181

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x