تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

تصمیم مرگبارپدر پس از جدایی از همسر

  • کد خبر : 14106
  • 25 دی 1392 - 9:03
تصمیم مرگبارپدر پس از جدایی از همسر

مرد ۳۵ساله در اقدامی جنون آمیز، ‌پسرهای دوقلوی خود را به قتل رساند و سپس به زندگی خود پایان داد.

کمال مهر: شامگاه دوشنبه تلفن قاضی جمشیدی، بازپرس ویژه قتل تهران به‌صدا درآمد و آن‌سوی خط مأمور یکی از کلانتری‌های پایتخت بود که خبر از حادثه‌ای هولناک می‌داد؛ مردی بعد از قتل ۲کودکش، دست به‌خودکشی زده و خود را حلق آویز کرده بود.
با حضور بازپرس جنایی در محل اجساد ۲پسر ۲قلوی ۴ساله به نام پویا و پارسا در حمام خانه پیدا شد و جلوی در ورودی یکی از اتاق‌ها نیز پدر این دو کودک دیده شد که خودش را دار زده بود. مادر این دو کودک که از این حادثه شوکه شده و بی‌تابی می‌کرد نخستین کسی بود که از او تحقیق شد.

زن جوان گفت: من و شوهرم از مدت‌ها قبل با هم اختلاف داشتیم تا اینکه صبح دوشنبه به دادگاه خانواده رفتیم و به‌صورت توافقی از هم جدا شدیم. دادگاه حضانت پسران دوقلویم را تا ۷سالگی به من سپرد.وی ادامه داد: وقتی از دادگاه بیرون آمدیم همسرم از من خواست که بچه‌ها برای چند ساعت نزد وی باشند. من هم قبول کردم و همسر و فرزندانم بعد از دادگاه به خانه رفتند و من نیز راهی خانه پدرم شدم. قرار بود ساعت ۲بعد از ظهر به‌دنبال بچه هایم بروم اما هر بار که با شوهر سابقم تماس می‌گرفتم، می گفت که آنها خواب هستند.

تا عصر چند بار تماس گرفتم و بعد از آن شوهر سابقم دیگر نه تلفن خانه را پاسخ داد نه موبایلش را. خیلی ترسیدم و با پدرم راهی خانه شوهرم شدیم اما هرچه زنگ زدیم کسی در را باز نکرد. درحالی‌که وحشت کرده بودم با پلیس تماس گرفتم. لحظاتی بعد مأموران خود را به مقابل آپارتمان رساندند و بعد از شکستن قفل و ورود به خانه با اجساد فرزندان و همسرم روبه‌رو شدیم. بعد از اظهارات این زن، مأموران به بررسی خانه پرداختند و دست‌نوشته‌ای پیدا کردند.

مرد جوان پیش از اقدام جنون آمیزش روی کاغذ چنین نوشته بود: از دست همسرم عصبانی بودم و برای همین به زندگی خودم و ۲فرزندم پایان دادم. بررسی‌ها حکایت از این داشت که پدر بعد از قتل فرزندانش با چاقو ضربه‌ای به گردن خود زده و بعد از آن خود را حلق آویز کرده است.با این اطلاعات، بازپرس جمشیدی دستور انتقال اجساد به پزشکی قانونی را صادر کرد و تحقیقات تکمیلی درخصوص این حادثه ادامه دارد.

 

 

 

شهرخبر

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=14106

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x