تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

سند توسعه شهرستان فردیس تهیه و تدوین شود

  • کد خبر : 13956
  • 24 دی 1392 - 10:49
سند توسعه شهرستان فردیس تهیه و تدوین شود

نماینده مردم کرج، آسارا و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی بر تهیه و تدوین سند توسعه شهرستان فردیس تاکید کرد.

به گزارش کمال مهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری فردیس، محمدجواد کولیوند اظهار داشت: تهیه و تدوین این سند با همکاری مسئولان دستگاه‌های مختلف شهرستان و سایر نهادها می‌تواند علاوه بر معرفی ظرفیت‌های این شهرستان، سندی جامع در رابطه با مطالبات و نیازمندی‌های این شهرستان تازه تاسیس باشد.

وی افزود: با شهرستان شدن این نقطه از استان البرز سطح توقعات و مطالبات مردم نیز افزایش یافته است اما باید به این نکته توجه داشت که ترسیم نقشه راه آینده است که می‌تواند مسئولان استان به ویژه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را نسبت به پیگیری نیازهای اساسی این شهرستان در ابعاد استانی و ملی یاری دهد.

*سایت مرکز آمار شهرستان فردیس راه‌اندازی شود

راه‌اندازی سایت مرکز آمار شهرستان فردیس از دیگر نکاتی بود که نماینده مردم کرج و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی بر آن تاکید کرد.

کولیوند در این رابطه خاطرنشان کرد: عدم ارائه آمار دقیق و موثق مهمترین معضلی است که در حال حاضر پیش روی مسئولان استان و فرمانداری شهرستان قرار دارد.

وی افزود: راه‌اندازی این سایت می‌تواند منبعی موثق به منظور ارائه اطلاعات دقیق و برنامه‌ریزی اساسی در راستای مطالبات مردم شهرستان بوده و از ارائه آمارهای متناقض از سوی مسئولان جلوگیری کند.

نماینده مردم کرج، آسارا و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی همکاری مسئولان استان و شهرستان را در تهیه و تنظیم این آمار بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: تا مادامی که آمار دقیق و مشخصی از موضوعات مختلف شهرستان در حوزه‌های متعدد نداشته باشیم امکان پیگیری صحیح مطالبات نیز وجود نخواهد داشت چرا که آمار دقیق مبنای برنامه‌ریزی علمی است که باید هر چه سریع‌تر آماده شود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=13956

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x