پس از پایان قرارداد آل اشپورت با تیم ملی، مدیران فدراسیون با نایک و آدیداس وارد مذاکره شدند اما در نهایت با جیووا قرارداد بستند. بجز سه جام جهانی ۱۹۷۸، ۱۹۹۸ و ۲۰۰۶، تیم ملی ایران هم همیشه از البسه همین برندهای نه چندان مطرح استفاده کرده و رویای طرفداران تیم ملی برای پوشیدن پیراهن کمپانیهای معتبر به طرحهای فتوشاپی خلاصه شده است.
مدیران پرسپولیس، قصد دارند بزرگترین بمب تابستانی را خارج از نقل و انتقالات منفجر کنند و برای پیراهن فصل بعدشان با آدیداس وارد مذاکره شدهاند. آدیداس مثل پوما، بازار بزرگی در آسیا و خاور میانه دارد و با توجه به ریشه آلمانی، مشکلی برای همکاری با ایران نخواهد داشت. به خصوص که تحریمهای اقتصادی هم برداشته شده و شرکتهای اروپایی نقل و انتقالاتشان با ایران را دوباره آغاز کردهاند. مانع بزرگ این قرارداد، شرایط آدیداس برای تولید البسه در ایران است. پیراهنهای اصلی در ایران بخاطر قیمت بالا، فروش خوبی ندارند و به همین دلیل آدیداس در مذاکره با تیم ملی هم گفته بود فقط حاضر است تامین بخشی از لباسها را به صورت رایگان یا همراه با تخفیف تقبل کند. بقیه پیراهنها، باید توسط باشگاه با قیمت اصلی خریداری شوند.
قیمت بالای همکاری با آدیداس برای تیمهای ایرانی، احتمالا مذاکرات پرسپولیسیها با این شرکت معتبر آلمانی را هم به همان مسیر مذاکرات قبلی تیم ملی میبرد، اما مدیران پرسپولیس امیدوارند با وعده جلوگیری از تولید و فروش پیراهنهای تقلبی، اسپانسر منچستر و رئال را راضی به سرمایهگذاری در ایران کنند. رویاپردازی که در صورت عملی شدن، میتواند بزرگترین اتفاق تابستانی پرسپولیس و حتی فوتبال ایران باشد.
آی اسپورت