تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

آمادگی استان البرز برای توزیع سبد کالای دولت

  • کد خبر : 13870
  • 24 دی 1392 - 9:09
آمادگی استان البرز برای توزیع سبد کالای دولت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز اعلام کرد: تمهیدات لازم برای توزیع سبد کالای رایگان دولت در استان انجام شده و ما آمادگی اجرای طرح فوق را داریم.

ایرج موفق اظهار  داشت: بر اساس آخرین تصمیم‌ دولت، سبد کالایی به صورت رایگان و هدیه دولت بین مشمولان این طرح توزیع می‌شود که با توجه به دستورالعمل دولت، این طرح از هفته آینده در استان البرز اجرا می‌شود.

وی در پاسخ مبنی بر اینکه چه اقداماتی برای اجرای طرح فوق در استان البرز انجام شده است؟ گفت: این کار نیازمند مقدماتی بود که با تلاش‌های صورت گرفته و هماهنگی با دستگاه‌های مسئول، مقدمات کار انجام شده و استان البرز آمادگی دارد که طبق دستورالعمل دولت از هفته آینده سبدهای کالایی را در میان مشمولان توزیع کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز بیان داشت: افرادی که سبد کالای رایگان در استان البرز به آنها تعلق خواهد گرفت،‌ همان مشمولانی هستند که در طرح به آنها اشاره شده است.

موفق گفت: بر این اساس سبد کالای فوق به تمام کارکنان و افراد بازنشسته دولتی و نیروهای مسلح، کارگران مشمول قانون کار و تأمین اجتماعی، خبرنگاران، هنرمندان، دانشجویان متاهل، طلاب و خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی استان البرز تعلق می‌گیرد.

وی متذکر شد: البته مشمولانی چون خبرنگاران و هنرمندان، دانشجویان، طلاب و خانواده‌های تحت پوشش با معرفی و تایید دستگاه‌‌های اجرایی مرتبط از جمله وزارت ارشاد، وزارت علوم، کمیته امداد و بهزیستی سبد کالای رایگان خود را دریافت خواهند کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز بیان داشت: اقلام این سبد نیز در سراسر کشور یکسان بوده و بر اساس دستورالعمل دولت هر سبد دارای ۱۰ کیلوگرم برنج، یک کیلو و ۸۰۰ گرم روغن نباتی مایع، چهار کیلوگرم مرغ، ۸۰۰ گرم پنیر و یک کیلو و ۸۰۰ گرم تخم مرغ است.

موفق تصریح کرد: ما آمادگی توزیع این سبد را از هفته آینده داریم و همزمان با توزیع سراسری، در استان البرز نیز سبد کالای فوق در اختیار مشمولان قرار می‌گیرد.

 

 

 

فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=13870

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x