تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

«خلعتبری» و «غفوری» استقلالی شدند/ اعلام رسمی پس از فینال جام حذفی

  • کد خبر : 138126
  • 01 خرداد 1395 - 8:45

وریا غفوری و محمدرضا خلعتبری، دو بازیکن تیم فوتبال سپاهان جزو گزینه‌های مد نظر استقلالی‌ها بودند. هر چند سایت رسمی باشگاه استقلال مذاکره با این دو بازیکن را تکذیب کرد اما یکی از نزدیکان این باشگاه به میزان گفت غفوری و خلعتبری با استقلال به توافق نهایی دست پیدا کرده‌اند.دو بازیکن تیم فوتبال سپاهان پس از فینال جام حذفی به صورت رسمی با استقلال قرارداد می‌بندند.

به گزارش «کمال مهر»؛، در حالی که تیم فوتبال استقلال باید روز نهم خرداد در فینال جام حذفی به مصاف ذوب‌آهن برود، گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص آینده بازیکنان و حتی کادر فنی این تیم مطرح شده است.
وریا غفوری و محمدرضا خلعتبری، دو بازیکن تیم فوتبال سپاهان جزو گزینه‌های مد نظر استقلالی‌ها بودند. هر چند سایت رسمی باشگاه استقلال مذاکره با این دو بازیکن را تکذیب کرد اما یکی از نزدیکان این باشگاه به میزان گفت غفوری و خلعتبری با استقلال به توافق نهایی دست پیدا کرده‌اند.
فعلا کارگروه ۴ نفره باشگاه استقلال مشغول جذب بازیکن برای فصل آینده است و قصد دارد خبر رسمی توافق قطعی با غفوری و خلعتبری را پس از فینال حذفی اعلام کند. البته برخی از اعضای باشگاه با انتقال این دو بازیکن مخالف هستند و امکان دارد رأی کارگروه را وتو کنند.
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=138126

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x