تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

تسویه حساب سرکردگان اراذل تهران در میدان نارمک/۹ پسر شرور و یک دختر جوان دستگیر شدند

  • کد خبر : 13493
  • 22 دی 1392 - 8:07
تسویه حساب سرکردگان اراذل تهران در میدان نارمک/۹ پسر شرور و یک دختر جوان دستگیر شدند

دو شب گذشته یک درگیری خونین میان سرکردگان اراذل تهران در میدان نارمک به راه افتاد که تمامی طرفین درگیری کمتر از ۷ ساعت دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر، دو شب گذشته حدود ساعت ۲۳ یک مورد درگیری خونین میان تعدادی از اراذل به نام تهران در میدان نارمک از طریق شهروندان به پلیس اطلاع داده شد.

در این خصوص چند اکیپ عملیاتی از پایگاه چهارم پلیس امنیت عممی تهران بزرگ به محل اعزام شدند و اراذل نیز که با قمه و عربده کشی در حال درگیری با یکدیگر بودند با دیدن ماموران گریخته و محل را ترک می‌کنند و تنها ۳ نفر از مجروحان این درگیری در محل باقی ماندند که توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

در ادامه ماموران با بررسی سریع موضوع دریافتند که این افراد که سرکردگان اراذل و به نام تهران هستند برای حفظ به اصطلاح منافع خود با یکدیگر درگیر شده بودند.

با محرز شدن هویت اراذل برای پلیس سریعا ماموران دست به کار شده و موفق شدند دو تن از اراذل را در حالی که قصد فرار از تهران را داشته در ساعت ۴ صبح دستگیر کنند.

همچنین مابقی اراذل که شامل ۴ پسر شرور دیگر می‌شدند در پاتوقشان ردیابی و شناسایی شدند و ماموران پس از ورود به مخفیگاه این اراذل موفق به دستگیری آنان و یک دختر جوان شدند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: ماموران امنیت از متهمان توانستند تعدادی سلاح سرد نامتعارف، چهار دستگاه ریسیور، مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه، تعداید پایپ و یک قبضه اسلحه شکاری کشف و ضبط کردند.

سرهنگ محرابی در پایان خاطر نشان کرد: در پرونده اراذل دستگیر شده اتهاماتی نظیر ایراد جرح عمدی، تخریب عمدی اموال خصوصی و دولتی، اخلال در نظم عمومی، توزیع مواد مخدر ، سرقت با آزار و تهدید، تهدید ماموران انتظامی با چاقو، قدرت نمایی با قمه، رابطه نامشروع، جعل انواع مدارک، شرب خمر، ذکر شده است.

گفتنی است متهمان با قرار بازداشت راهی زندان شدند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=13493

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x