تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

رابطه پنهانی رییس جمهور فرانسه با هنرپیشه زن سینما لو رفت

  • کد خبر : 13475
  • 22 دی 1392 - 7:49
رابطه پنهانی رییس جمهور فرانسه با هنرپیشه زن سینما لو رفت

فرانسوا اولاند، بدون تکذیب اصل موضوع داشتن رابطه پنهانی با هنرپیشه زن فرانسوی، روز جمعه انتشار این گزارش را دخالت در زندگی خصوصی افراد نامید و گفت پیگیری قضایی را در دست بررسی دارد.

 

 

به گزارش خبرنگار گروه وبگردی کمال مهر، مجله کلوزر در آخرین نسخه خود پرده از رابطه اولاند با یک هنرپیشه معروف فرانسوی بنام “ژولی گایه” برداشته و نوشته اولاند از تابستان ۲۰۱۳ مرتب شب‌ها را در خانه ژولی گیه که از قصر الیزه فاصله زیادی ندارد، بسر می‌برد.

این هفته نامه در شماره روز جمعه‌اش، در گزارشی هفت صفحه‌ای همراه با عکس، نوشته است: “فرانسوا اولاند”، بسیاری از شب‌ها بوسیله یک موتورسیکلت، در حالی که دو محافظ بیشتر مراقب او نیستند، مخفیانه با عبور از خیابان‌های پاریس، به منزل “ژولی گایه” بازیگر ۴۱ سالهٔ سینما و تلویزیون فرانسه می‌رود و شب را در آنجا می‌گذراند.

انتشار تصاویر رابطه این هنرپیشه معروف فرانسوی با رییس جمهور فرانسه و افشای رابطه پنهانی آن‌ها با هم، واکنش فرانسوا اولاند را در پی داشته است. فرانسوا اولاند، بدون تکذیب اصل موضوع، روز جمعه انتشار این گزارش را دخالت در زندگی خصوصی افراد نامید و گفت پیگیری قضایی را در دست بررسی دارد.

سردبیر این مجله فرانسوی نیز گفته است که این گزارش در پی درخواست وکیل خانم ژولی گیه از روی وبسایت آن مجله برداشته می‌شود.

شایعات در باره این روابط از چند ماه پیش برروی اینترنت جریان داشت و «ژولی گایه» حدود ده ماه پیش، از چند وبلاگ و سایت اینترنتی در این خصوص شکایت کرده بود.

پیش‌تر نیز اخباری از رابطه پنهانی فرانسوا اولاند بعد از طلاق همسرش با یک خبرنگار زن در جراید فرانسوی منتشر شده بود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=13475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x