تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

افزایش بهای قبوض آب و برق صحت دارد

  • کد خبر : 13232
  • 21 دی 1392 - 9:19
افزایش بهای قبوض آب و برق صحت دارد

وزیر نیرو از افزایش هزار تا ۵ هزار تومانی قبوض آب و برق براساس کم مصرف و پرمصرف بودن مشترکان خبر داد و گفت: اعلام قطعی این موضوع منوط به تأیید هیئت دولت و سازمان هدفمندی یارانه‌هاست.

 

کمال مهر: وزیر نیرو از افزایش هزار تا ۵ هزار تومانی قبوض آب و برق براساس کم مصرف و پرمصرف بودن مشترکان خبر داد و گفت: اعلام قطعی این موضوع منوط به تأیید هیئت دولت و سازمان هدفمندی یارانه‌هاست.

حمید چیت‌چیان وزیر نیرو در خصوص برنامه‌های این وزارت خانه به منظور افزایش تعرفه‌های آب و برق گفت: سناریوهای متعددی در خصوص این موضوع مورد مطالعه قرار گرفته و اثرات هر کدام از آنها در افزایش احتمالی سبد خانوار مورد بررسی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: تمام پیشنهادات در اختیار دولت و سازمان هدفمندی قرار گرفته است و به دلیل انعکاس‌های گوناگون ممکن است در این خصوص در بین جامعه وجود داشته باشد اعلام نتیجه قطعی آن در آینده اعلام خواهد شد.

چیت‌چیان با بیان اینکه بررسی تعدیل تعرفه‌های آب و برق به کمک کار کارشناسی و گروهی صورت گرفته، افزود: با مشورت متخصصین تمام جوانب امر در نظر گرفته شده است.

وزیر نیرو در ادامه گفت: افزایش قیمت هزار تا پنج هزارتومانی قبوض آب و برق برای مصرف‌کنندگان تأیید می‌کنم اما اعلام قطعی این موضوع منوط به تأیید دولت و سازمان هدفمندی یارانه‌ها است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر با مقایسه قبوض تلفن و قبوض آب و برق مشخص می شود که هر خانوار در هر ماه بالغ بر ۶۶ هزار تومان هزینه مخابرات پرداخت می‌کند در حالی که ۵۰ درصد کل خانوار کشور کمتر از ۵ هزار تومان بابت قبوض آب وبرق هزینه پرداخت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: تعدیل تعرفه‌های با توجه به شرایط اقتصادی جامعه در سنجیدن تمامی شرایط امر صورت خواهد گرفت.

 

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=13232

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x