تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

سقوط پراید به داخل کانال فاضلاب/نجات معجزه آسای ۶ سرنشین+تصاویر

  • کد خبر : 13188
  • 21 دی 1392 - 8:54
سقوط پراید به داخل کانال فاضلاب/نجات معجزه آسای ۶ سرنشین+تصاویر

سرنشین از جمله سه کودک از حادثه سقوط خودرو سواری به عمق ۷ متری کانال درحال حفر، به طرز معجزه آسایی همگی از این حادثه جان سالم بدر بردند.

 

 

۶

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر، به دنبال تماس های شاهدان این حادثه با سامانه ۱۲۵ و درخواست کمک فوری از آتش نشانی، ستاد فرماندهی این سازمان بیدرنگ ساعت ۱۸:۰۶ شب گذشته زنگ ایستگاه ۲۱ را به صدا درآورد و نیروهای نجات و حریق را به خیابان شهرزاد، بعد از سه راه کیانشهراعزام کرد.

کریم شمشیری رئیس ایستگاه ۲۱ آتش نشانی تهران که فرماندهی این عملیات را برعهده داشت در این خصوص گفت: در این حادثه یکدستگاه سواری پراید به همراه ۶ سرنشین از جمله سه کودک خردسال به دلیل نامعلومی پس از برخورد با بلوک بزرگ سیمانی کنار خیابان، به عمق حدودا ۷ متری گودال نیمه کاره فاضلاب سقوط کرد.

وی افزود: نجاتگران آتش نشانی بلافاصله با رعایت موارد ایمنی وارد کانال شده وسرنشینان را که در داخل اتاقک متلاشی شده خودرو گرفتار شده بودند خارج کردند.

رئیس ایستگاه ۲۱ آتش نشانی با اشاره به مصدومیت تعدادی از سرنشینان این خودرو، تاکید کرد: نیروهای آتش نشانی همزمان با بیرون آوردن ۶ نفر محبوسی داخل خودرو با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات و جرثقیل موجود در محل، یک به یک آنها را به بالای گودال و سطح خیابان منتقل کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

شمشیری در ادامه اظهار داشت: یکی از اتفاقات جالب در این حادثه، خنده های کودکانه یکی از حادثه دیدگان بود. این فرد که کودک ۵ ماهه ای بود به رغم متلاشی شدن اتاقک خودرو و سقوط آن به داخل کانال، کوچک ترین صدمه ای ندید و جالب این که مرتب می خندید که همین موضوع موجب شادی آتش نشانان و شاهدان این حادثه شد.

این رئیس ایستگاه آتش نشانی با اعلام این که علت بروز این حادثه توسط کارشناسان درحال بررسی است، اضافه کرد:این عملیات سرانجام پس از حدود ۳ ساعت تلاش بی وقفه آتش نشانان وایمن سازی کامل محل، بدون هیچ گونه حادثه ای به پایان رسید.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=13188

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x