تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

باید تلفن سرمربیان تیم‌ها شنود شود/ اگر قرار بر رفتن باشد همه با هم می‌رویم

  • کد خبر : 13150
  • 21 دی 1392 - 8:30
باید تلفن سرمربیان تیم‌ها شنود شود/ اگر قرار بر رفتن باشد همه با هم می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم پیشنهاد داد که تلفن سرمربیان تیم‌ها شنود شود تا اتفاقی رخ ندهد.

 

خبرگزاری فارس: باید تلفن سرمربیان تیم‌ها شنود شود/ اگر قرار بر رفتن باشد همه با هم می‌رویم

کمال مهر:علی حنطه در خصوص مشکلات تیم فوتبال ابومسلم اظهار داشت: متاسفانه با توجه به اینکه ابومسلم بیشترین طرفدار را در تیم‌های لیگ یک دارد اما مسئولان مشهدی حمایتی از این تیم انجام نمی‌دهند و در شهر خودمان جزو تیم‌های ناشناخته هستیم. در نظرسنجی که برنامه لیگ یک انجام داد ابومسلم پرطرفدارترین تیم انتخاب شد اما هیچ حمایتی از این تیم نمی‌شود. بازیکنانمان برای تمرین با مشکلات زیادی روبرو هستند. آنها یک جفت کفش و لباس ندارند.

وی ادامه داد: بازیکنان ما از ابتدای سال پولی دریافت نکردند و بیشترین دریافتی هم ۷۰۰-۸۰۰ هزار تومان بوده پیش از بازی با یزدلوله شهردار مشهد قول کمک داد اما پس از آن اعلام کرد که چنین حرفی را نزده است. باید مسئولان رو راست باشند و اگر می‌خواهند کمکی انجام دهند پیش از اینکه مشکلی پیش بیاید این کار را انجام دهند. ابومسلم یک تیم دولتی است و اگر قرار است این تیم در لیگ بماند دو راه دارد. یکی اینکه مالکیت تیم را به اسپانسر بدهند و دیگر اینکه خودشان از آن حمایت کنند. تاکنون ۵ اسپانسر حاضر شده‌اند اما به نتیجه‌ای نرسیده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم در خصوص جدایی خداداد عزیزی یادآور شد: اگر قرار است کسی از تیم جدا شود، همه با هم خواهیم رفت. اگر قرار است بمانیم هم همه با هم می‌مانیم. امیدوارم هر چه زودتر مشکلات ابومسلم برطرف شود. مسئولان اگر با کسی مشکل دارند و به دید انتقام نگاه می‌کنند بگذارند تیم سروسامان بگیرد و پس از آن هر تصمیمی که خواستند بگیرند. اما اگر با نام ابومسلم مشکل دارند بحث دیگری است.

حنطه با گلایه از قضاوت داوران در لیگ دسته اول تصریح کرد: از فدراسیون خواهش می‌کنم به بازی‌های لیگ دسته یک اهمیت دهند و داوران خوبی را برای این لیگ انتخاب کنند. یک امتیاز هم می‌تواند در سقوط و صعود تیم تاثیرگذار باشد. همچنین از مسئولان خواهش می‌کنم برای مبارزه با دوپینگ وارد عمل شوند و در هر مسابقه از ۵-۶ بازیکن تست بگیرند تا در پایان رقابت‌ها شاهد حرف و حدیث‌ها نباشیم و مسائل غیرفوتبالی مطرح نشود.

وی افزود: به گونه‌ای مسابقات برگزار شود که حق به حق‌دار برسد. من اسم تیمی را نمی‌آورم که بخواهم تهمتی زده باشم اما در نیم فصل دوم برخی اتفاقات غیرفوتبالی رخ می‌دهد. یک پیشنهاد دیگر هم به مسئولان دارم و آن شنود تلفن سرمربیان است که دستگاه قضایی وارد این موضوع شود. بازی‌ها حساس است و نباید مسئله‌ای در این میان پیش بیاید.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=13150

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x