تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

آمریکا و انگلیس نقش های مخرب و بسیار بدی علیه ایران ایفا کرده اند

  • کد خبر : 13131
  • 21 دی 1392 - 7:55
آمریکا و انگلیس نقش های مخرب و بسیار بدی علیه ایران ایفا کرده اند

جک استراو پس از بازگشت به انگلیس در گفتگو با رادیو بی بی سی اظهار داشت : هرگونه اشتباه از سوی غرب می تواند منجر به تضعیف موقعیت روحانی شود.

به گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از بی بی سی ؛ این شبکه در پایگاه اینترنتی خود به نقل از وزیر خارجه سابق انگلیس نوشت : تهران از من و نمایندگان همراهم به خوبی استقبال کرد . دولت ایران همانند انگلیس مایل به بهبود روابط میان تهران و کشورهای اروپایی است . 

 
استراو در ادامه تاکید کرد :‌ هرگونه اشتباه در سخنان یا اقدامات مقامات غربی می تواند منجر به تضعیف موقعیت روحانی در ایران گردد .  در واقع غرب اشتباهی که در دوران “خاتمی” انجام داد و منجر به روی کار آمدن فردی مانند “احمدی نژاد”‌در دولت ایران شد نباید تکرار کند . 
 
وی با اذعان به نقش مخرب آمریکا و انگلیس در بدخواهی های دیرینه علیه دولت و ملت ایران ٰ‌گفت :‌ لندن و واشنگتن در مورد کودتایی که منجر به سرنگونی دولت محمد مصدق شد نقش اصلی و تخریب کننده داشتند . این نقش در حالی اجرا شد که مصدق بصورت کاملا دموکراتیک انتخاب شده بود . 
 
وزیر خارجه سابق انگلیس تصریح کرد :‌ در مورد جنگ عراق نیز انگلیس در حالی از صدام حمایت می کرد که قربانی اصلی این حمایت ایران بوده است . 
 
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=13131

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x