تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

دو مزاحم دستگیر شدند/درگیری ۲ پسر و ۳ دختر جوان در نیمه‌های شب

  • کد خبر : 13025
  • 20 دی 1392 - 13:07
دو مزاحم دستگیر شدند/درگیری ۲ پسر و ۳ دختر جوان در نیمه‌های شب

سرهنگ رضابانی، صبح امروز از دستگیری ۲ تن از اراذل و اوباش محدوده شمال تهران طی یک درگیری خبر داد.

 

 

 

کمال مهر:سرهنگ مهدی رضابانی، سرکلانتر یکم پلیس پایتخت، صبح امروز  ضمن اشاره به دستگیری ۲ تن از اراذل و اوباش محدوده شمال تهران طی یک درگیری خبر داد و به تشریح خبر مذکور پرداخت.

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: شب گذشته یکی از تیم‌های گشت انتظامی کلانتری ۱۰۱ در حال گشت زنی در محدوده خیابان افشاری بودند که متوجه درگیری میان ۲ مرد سرنشین یک خودروی بنز مشکی رنگ و سه زن سرنشین یک خودروی دیگر شده و برای بررسی به سمت آن‌ها رفتند.

وی افزود: زمانی که ماموران به محل رسیدند سه زن مذکور به آن‌ها مراجعه و اعلام داشتند که سرنشینان خودروی بنز که حالت عادی نداشتند راه خودروی آن‌ها را سد کرده و برای آن‌ها ایجاد مزاحمت نموده‌اند و در این خصوص درخواست رسیدگی به موضوع را کردند.

سرهنگ رضابانی در ادامه گفت: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که ۲ سرنشین خودروی مشکی رنگ مسبب هستند و زمانی که مشاهده کردند ماموران به سمت آن‌ها می آیند از خودرو پیاده شده و اقدام به توهین و ایجاد درگیری با سلاح سرد با ماموران کردند.

سرکلانتر یکم پلیس پایتخت گفت: سرعت عمل ماموران در به کارگیری فنون رزمی فرصت خودنمایی و عرض اندام را به متهمان مست نداده و هر دو نفر در کمتر از چند دقیقه بازداشت شده و به همراه شاکیان به کلانتری منتقل شدند.

وی عنوان داشت: هر دو متهم در کلانتری به جرایم خود مبنی بر ایجاد مزاحمت برای شهروندان اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده و دریافت شکایت شاکیان هر دو متهم به پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل شدند تا در این خصوص تحقیقات کامل‌تری صورت گیرد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=13025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x