تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

برنامه‌های پیش‌بینی شده برای توسعه صنایع البرز

  • کد خبر : 12733
  • 19 دی 1392 - 9:24
برنامه‌های پیش‌بینی شده برای توسعه صنایع البرز

استاندار البرز با اعلام اینکه سرمایه‌گذاری در صنعت البرز حرف نخست را خواهد زد، ‌از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای توسعه صنایع البرز خبر داد.

به گزارش کمال مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری البرز، سید طاهر طاهری اظهار داشت: استان البرز با استقرار ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی، قطب اقتصادی مهمی در جوار پایتخت به شمار می‌رود.

وی قرارگیری البرز در مسیر بیش از ۱۰ استان دیگر را از شاخصه‌های سهولت تردد و دسترسی به مسیرهای خروجی دانست و گفت: این ویژگی‌ها البرز را طی سال‌های اخیر در زمره قطب‌های صنعتی قرار داده است تا چرخی از چرخ‌های صنعت کشور را به حرکت درآورد.

نماینده عالی دولت در استان البرز فعال نگه داشتن حتی یک واحد تولیدی را عشق به کار، ایجاد اشتغال برای جوانان و پیشرفت صنعت منطقه عنوان کرد و گفت: سرمایه‌گذاری در صنعت البرز برای ما حرف اول را می‌زند. در این راستا راهبرد تیم تدبیر و امید در البرز ورود سرمایه‌گذاران به این بخش است.

وی افزود: با ظرفیت‌هایی که در حوزه صنعت وجود دارد ‌‌امکان سرمایه‌گذاری را فراهم خواهیم ساخت.

طاهری اختصاص زمین به سرمایه‌گذاران و سهولت در تسهیلات بانکی را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای توسعه صنایع استان ذکر کرد.

استاندار البرز تصریح کرد: البته سرمایه‌گذاری در البرز منحصر در بخش صنعت نخواهد بود بلکه با توجه به ظرفیت‌های مختلفی که در این استان وجود دارد می‌توان در تمامی حوزه‌های کشاورزی، اقتصادی و حتی فرهنگی و ورزشی سرمایه‌گذاری کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=12733

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x