تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

اقدام عجیب عروس جوان برای به هم زدن عروسی+ عکس

  • کد خبر : 12629
  • 18 دی 1392 - 20:30
اقدام عجیب عروس جوان برای به هم زدن عروسی+ عکس

در پی ارسال یک پیام متنی از طریق تلفن همراه به شماره داماد مبنی بر ربوده شدن عروس موجب برهم خوردن جشن ازدواج آنان در اوکلاهما شد و جستجوی پلیس برای دستگیری آدم ربا‌یان پس از اطلاع آغاز شد.

 

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی کمال مهر به نقل از ا‌سو ‌شیتد پرس: تیفا‌نی بری ۴۲ ساله درست یک ماه قبل از مراسم عروسی خود برای رهایی از ازدواج با ” چاد‌ ‌مک گو‌ایر” در جولا‌ی ۲۰۱۰ میلادی در اقدامی عجیب وانمود کرد ربوده شده و پس از گذشت سه سال از آن تاریخ آن را برای خبرگزاری‌ها فاش نمود.

تلاش پلیس برای یافتن آدم ربا‌یان و قربانی در آن زمان بی نتیجه ماند 

پس از چند ماه از آشنایی خانم بری با ” چاد‌ ‌مک گو‌ایر” یک ماه قبل از جشن عروسی در یک صحنه سازی وی با یک و‌انت که از قبل به صورت پنهانی خریداری کرده بود گریخت و پس از دو روز از غیبت خود از طریق یک شماره ناشناس با ارسال یک پیا‌مک خبر از ربوده شدن خود توسط افراد ناشناس داد.

وی در گفتگوی تلویزیونی خود در شبکه ABC آمریکا گفت: چاد گزینه خوبی برای ازدواج بود اما من با او احساس خفگی می‌کردم و نمی‌توانستم به صورت مستقیم از احساسم نسبت به او بگویم.

پس از رسانه‌ای شدن این خبر پلیس اوکلاهما ادعا کرد در پی جستجوی وی از زمان مفقود شدن وی پلیس متحمل پرداخت هزینه ۳۴ هزار دلاری شده است و خانم تیفانی بری باید این مبلغ را پرداخت کند.

وی اکنون در صدر بدهکاران به پلیس اوکلاهما قرار دارد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=12629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x