تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

بانک جامع اطلاعات مربیان قرآنی مهد و پیش‌دبستانی البرز تشکیل می‌شود

  • کد خبر : 12367
  • 18 دی 1392 - 11:05
بانک جامع اطلاعات مربیان قرآنی مهد و پیش‌دبستانی البرز تشکیل می‌شود

مدیر‌عامل موسسه قرآن و عترت نور امام خمینی از تشکیل بانک جامع اطلاعات مربیان قرآنی مهد و پیش‌دبستانی‌های استان خبر داد.

 

به گزارش کمال مهر به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، با تاکید بر اهمیت تشکیل این بانک اظهار کرد: از طریق تشکیل بانک فوق می‌توانیم بسیاری از فعالیت‌های مرتبط با این حوزه را ساماندهی کرده و نسبت به بهبود مباحث مرتبط با امور قرآنی و مربیان این بخش اقدام نماییم.

کارگر از آمادگی این موسسه برای تشکیل بانک اطلاعاتی فوق به عنوان اقدامی آینده محور یاد کرد و افزود: همچنین این موسسه آمادگی دارد، مربیان مجرب خود را برای فعالیت در موسسات قرآنی وابسته به وزارت ارشاد و سازمان تبلیغات اسلامی معرفی کنند.

وی از دیگر ارگان‌هایی که مربیان موسسه امکان فعالیت در آن دارند را مهدهای تحت پوشش سازمان بهزیستی، مساجد و پایگاه‌های بسیج استان ذکر کرد.

کارگر اضافه کرد: بیش از ۴۰۰ مربی زیر نظر این موسسه فعالیت می‌کنند که عمده آنها حافظان قرآن کریم و کارشناس علوم قرآنی از دانشگاه‌ها و یا طلاب مدارس علمیه بوده و ۱۲۰ ساعت دوره کارورزی را زیر نظر موسسه در شعب این موسسه یا دیگر موسسات قرآن استان گذرانده و در آزمون غیر حضوری موفق به کسب نمره قبولی شده‌اند.

این مسئول یادآور شد: مربیان موسسه فوق، گواهینامه پایان دوره آموزشی خود را از مرکز توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور دریافت کرده یا در شرف دریافت آن می‌باشند.

وی ادامه داد: موسسه متناسب با نیاز مراکزی که مربی قرآن نیاز دارند پس از بررسی مناسب ترین فرد که محل سکونت او نزدیک مرکز متقاضی باشد را به مرکز مربوطه معرفی می‌کنند.

مدیرعامل موسسه قرآن و عترت نور امام خمینی (ره)، در رابطه با محتوای آموزشی دوره‌ها نیز گفت: این دوره‌ها به صورت فشرده و در غالب کارگاه‌های آموزشی مهارت فرزند پروری، کارگاه نماز با محوریت شخصی سازی، کارگاه حفظ قرآن با بازی و… تشکیل می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای آموزش بهتر کودکان، منابع جدیدترین شیوه‌های آموزشی در اختیار مربیان قرار داده می‌شود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=12367

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x