تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

ثبت نام “کارشناسی پیوسته” و “ناپیوسته بدون آزمون”/اعلام نتیجه اول بهمن

  • کد خبر : 12193
  • 17 دی 1392 - 20:08
ثبت نام “کارشناسی پیوسته” و “ناپیوسته بدون آزمون”/اعلام نتیجه اول بهمن

ثبت نام” کارشناسی پیوسته” و” ناپیوسته بدون آزمون” دانشگاه آزاد اسلامی از امروز سه شنبه ۹۲/۱۰/۱۷ ساعت ۱۴:۰۰ آغاز شد.

 

 

 

 به گزارش گروه دانشگاهی کمال مهر به نقل از  روابط عمومی مرکز آزمون دکتر ناصر اقبالی با اعلام این خبر  گفت: ثبت نام داوطلبان مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۱۴:۰۰ امروز آغاز شد و تا روز دوشنبه ۹۲/۱۰/۳۰ ادامه دارد.

اقبالی درباره نحوه ثبت نام گفت: داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت الکترونیکی www.azmoon.org نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام کنند. در این خصوص داوطلبان کارشناسی پیوسته ۱۰ رشته/محل و کارشناسی ناپیوسته یک رشته و حداکثر ۱۰ محل دانشگاهی را می توانند انتخاب و در سایت مرکز آزمون ثبت کنند.

رئیس مرکز آزمون تأکید کرد: داوطلبان مقطع “کارشناسی پیوسته” باید انتخاب های خود را از یک مجموعه آموزشی یا از یک نظام آموزشی انجام دهند به عبارت دیگر ۱۰ انتخاب داوطلبان می بایست یا از سیستم پاره وقت و یا تمام وقت باشد، به این معنی که امکان انتخاب هم از تمام وقت و هم از پاره وقت وجود ندارد.

اقبالی افزود: داوطلبان درنظر داشته باشند در صورت تمایل برای ثبت نام در بیشتر از یک نظام یا مجموعه آموزشی، می توانند با تهیه کارت های اعتباری بیشتر در دو نظام آموزشی یا چند مجموعه آموزشی ثبت نام کنند.

اقبالی خاطرنشان ساخت: برای ثبت نام داوطلبان هیچ محدودیتی به لحاظ مدرک دیپلم متوسطه آنها وجود ندارد. لذا هر داوطلب می تواند از هریک از مجموعه های آموزشی براساس علاقه انتخاب رشته و ثبت نام کند. لکن با توجه به اینکه پذیرش دانشجوی بدون آزمون براساس معدل کتبی دیپلم داوطلبان صورت می گیرد . در صورتی که دیپلم فرد با رشته انتخابی مغایرت داشته باشد با اعمال ضریبی معدل مذکور اصلاح خواهد شد تا امکان مقایسه معدل داوطلبان وجود داشته باشد . ضرایب مربوط به اصلاح معدل داوطلبان با دیپلم های مختلف و برای شرکت در گروه های آموزشی مختلف در دفترچه راهنمای ثبت نام منتشر شده است.

اقبالی در مورد زمان اعلام نتایج دوره کارشناسی بدون آزمون گفت: نتایج دوره کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون آزمون در هفته اول بهمن ماه اعلام خواهد شد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=12193

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x