تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

مقاومت اسلامی به شکل مقتضی به عربستان سعودی پاسخ خواهد داد

  • کد خبر : 12130
  • 17 دی 1392 - 13:03
مقاومت اسلامی به شکل مقتضی به عربستان سعودی پاسخ خواهد داد

یک منبع آگاه گفت: اقدام عربستان در طراحی حمله به سفارت ایران در لبنان و بمب‌گذاری‌های سریالی در مناطق مختلف ناشی از عصبانیت سعودی‌هاست و آنها در وضعیت انفعالی قرار دارند.

خبرگزاری فارس: مقاومت اسلامی به شکل مقتضی به عربستان سعودی پاسخ خواهد داد

به گزارش کمال مهر، یک منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود با اشاره به اقدام تروریستی عربستان سعودی در هدف قرار دادن سفارت ایران و اثبات ارتباط دستگاه اطلاعاتی آل سعود با این اقدام،‌ تصریح کرد که مقاومت اسلامی به چنین اقداماتی به شکل مقتضی پاسخ خواهد داد.

این منبع آگاه با اشاره به اینکه ریاض هزینه این اقدامات را پرداخت خواهد کرد، تاکید کرد که عربستان به دلیل ضرباتی که از مقاومت در عراق، سوریه و لبنان خورده این چنین دست به اقدامات کور می‌زند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اکنون سعودی‌ها به دنبال جبران شکست‌های خود هستند و دائماً در حال ضربه خوردن هستند، افزود: اقدامات تروریستی عربستان ناشی از عصبانیت آنهاست که در سوریه شکست خورده‌اند و اکنون در عراق هم شرایط خوبی ندارند، همچنین در لبنان هم به دنبال بر هم زدن اوضاع هستند ولی قادر به چنین کاری نخواهند بود.

وی گفت: عربستان در شرایط انفعالی قرار دارد و اقدامات آنها علیه کشوری همچون روسیه نیز برایشان نه تنها سودی نخواهد داشت بلکه شرایط را یشتر برایشان سخت خواهد کرد و فردی مانند ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه شخصی امنیتی است که در مقابل این اقدامات عقب نشینی نخواهد کرد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=12130

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x