تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

ساخت دوچرخه الکتریکی با دستان خالی +عکس

  • کد خبر : 11771
  • 16 دی 1392 - 12:41
ساخت دوچرخه الکتریکی با دستان خالی +عکس

در میان صدها طرحی که روزنامه ارائه می شود شاید تنها برخی به واقعیت برسد و البته طرح های ساده زودتر هم جهانی می شوند. مثال این مورد “تری هوپ” سازنده دوچرخه الکتریکی در خانه است.

به گزارش گروه خواندنی های کمال مهر، این روزها بسیاری از طراحان در دنیای تکنولوژی و البته صنعت به دنبال آن هستند که ۰وسیله های نقلیه الکتریکی با استفاده از انرژی خورشیدی و البته باتری های مختلف تولید کنند تا دیگر انسان ها نیاز به استفاده از سوخت فسیلی نداشته باشند.

در میان صدها طرحی که روزنامه ارائه می شود شاید تنها برخی به واقعیت برسد اما اگر انگیزه برای ساخت یک وسیله وجود داشته باشد دیگر با هر روشی یک وسیله ساخته خواهد شد. این دقیقا کاری است که مثال بارزش را می توان”تری هوپ” دانست.

“تری” یک مهندس خودساخته است که سه سال زمان زندگی خود را صرف تحقیق و البته ساخت یک دوچرخه خورشیدی کرده است. او توانسته است پس از این مدت یک دوچرخه تمام الکتریکی طراحی کند که نیازی به باتری نداشته و تنها با سلول های خورشیدی کار می کند.

این دوچرخه که شکل عجیبی دارد می تواند به سقف سرعت ۷ کیلومتر در ساعت برسد و البته این روزها طراح آن به دنبال راه حلی برای افزایش سرعت و البته زیبا شدن دوچرخه می گردد. تمام ایده پردازی ها همگی زیر ۱ کیلوگرم به دوچرخه اضافه کرده است  و این برای یک دوچرخه دست ساز بسیار ارزشکند است.

این طراح قصد دارد دوچرخه خود را برای تحقیقات بیشتر در اختیار شرکت های خودروسازی و البته موتورسیکلت سازی قرار و البته پس از آن احتمالا سفری طولانی را آغاز خواهد کرد تا همه از ساخته او با خبر شده و متعجب شوند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=11771

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x