تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

زنی که به خاطر بیماری فرزندانش را ترک کرد+عکس

  • کد خبر : 11575
  • 15 دی 1392 - 11:39
زنی که به خاطر بیماری فرزندانش را ترک کرد+عکس

پلیس برای یافتن سرنوشت زنی که به خاطر بیماری “ام. اس” همسر و فرزندانش را ترک کرده بود، از مردم تقاضای کمک کرد.

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی کمال مهر، آذرماه سال گذشته فردی با مراجعه به کلانتری ۱۰۲ پاسداران به مأموران اعلام کرد : “همسرم با گذاشتن یادداشتی با این موضوع که دیگر به منزل باز نمی گردد ، از منزل خواهرش خارج شده و پس از آن نیز از وی اطلاعی نداریم “.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع “فقدانی” و به دستور شعبه دهم بازپرسی دادسرای ناحیه ۲۷ تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

همسر فقدانی پس از حضور در اداره یازدهم پلیس آگاهی ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : “همسرم به بیماری ام اس (MS) مبتلا است و به همین علت و برای گذراندن دوره درمانی ، به تهران و منزل خواهرزنم آمده بودیم . روزی که همسرم از خانه خواهرش خارج شده بود ، برگه یادداشتی را از خود به جای گذاشته بود که در آن عنوان کرده بود به خاطر بیماری اش من و فرزندانش را ترک می کند و تا زمانیکه مداوا نشود ، به منزل باز نمی گردد .

خواهر فقدانی نیز در اظهاراتی مشابه همسر خواهرش عنوان کرد :  من به همراه خواهرم در داخل خانه مشغول استراحت بودیم اما زمانیکه از خواب بیدار شدم ، خواهرم را ندیدم ! . در جستجوی وی به سایر اتاق ها رفتم تا اینکه دست نوشته ای را پیدا کردم که خواهرم در پایان آن نوشته بود “مواظب بچه هایم باشید” . بلافاصله با همسر خواهرم تماس گرفتم و او نیز به خانه آمد و پس از مشاهده نامه به کلانتری  ۱۰۲ پاسداران مراجعه کرد .

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با انتشار این خبر اعلام کرد : با توجه به اظهارات خانواده فقدانی ، کلیه اقدامات برای کسب اطلاع از سرنوشت فقدانی از سوی کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ انجام شده و این پرونده کماکان در پلیس آگاهی تهران بزرگ در حال رسیدگی است . به همین خاطر با توجه به درخواست خانواده فقدانی ، دستور انتشار تصویر فقدانی از سوی مقام قضایی صادر شده است که از تمام شهروندان درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود در خصوص سرنوشت فقدانی را از طریق شماره تماس ۵۱۰۵۵۵۱۱ در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند .

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=11575

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x