تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

افتتاح شبکه “نسیم” در سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص)/ افتتاح ۱۰ شبکه دیگر منتظر رسیدن بودجه است

  • کد خبر : 11471
  • 15 دی 1392 - 9:18
افتتاح شبکه “نسیم” در سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص)/ افتتاح ۱۰ شبکه دیگر منتظر رسیدن بودجه است

علی دارابی، معاون سیما گفت: به محض رسیدن بودجه کافی، ۱۰ شبکه دیگر و به خصوص شبکه “کودک و نوجوان” افتتاح می‌شود.

کمال مهر: “علی دارابی” معاون سیما در مراسم افتتاحیه جشنواره تلویزیونی جام جم در جمع خبرنگاران با اشاره به جشنواره‌های متفاوت گفت:در معاونت سیما جشنواره‌های مختلفی داشتیم که همه آنها را در جشنواره تلویزیونی جام جم در کنار یکدیگر گذاشتیم و امسال شاهد سال سوم برگزاری آن خواهیم بود.

وی افزود: سومین جشنواره جام جم در ابعاد بین‌الملل برگزار می‌شود و آثار قابل توجهی نیز به در همه حوزه‌ها به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

دارابی با اشاره به ایجاد فضایی برای رقابت سالم هنرمندان، گفت: جشنواره تلویزیونی جام جم فضایی را برای رقابت سالم هنرمندان ایجاد می‌کند که در افتتاحیه شاهد تقدیر و تشکر از آنان خواهیم بود.

معاون سیما در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر آشتی دادن عده‌ای با تلویزیون، گفت: در گذشته اعلام کرده‌ام که در تلویزیون کسی ممنوع‌الکار نیست و فضا برای فعالیت همه هنرمندان وجود دارد و ما هم در تدارک بهره‌مند شدن از توانایی همه هنرمندان عزیز کشورمان هستیم.

*”سرزمین کهن” به زودی پخش می‌شود

دارابی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر زمان پخش سریال ” سرزمین کهن” گفت: با حل مشکلات بودجه سازمان صداوسیما امیدوارم به زودی سریال “سرزمین کهن” روی آنتن رود ولی کار به دلیل حضور و فعالیت بعضی از عوامل تیم سازنده برای جشنواره “فجر” توقف گردیده است.

*افتتاحیه شبکه دیگر در سیما

معاون سیما با اشاره به افتتاح شبکه “نسیم” اظهار داشت: شبکه تلویزیونی “نسیم” به زودی و درآستانه میلاد حضرت محمد(ص) افتتاح می‌شود و به دنبال آن ۱۰ شبکه دیگر را در دستور کار قرار داده‌ایم که به محض فراهم شدن بودجه ما همه این شبکه‌ها را در کنار شبکه “کودک و نوجوان” افتتاح خواهیم کرد.

دارابی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر ساخت آثار فاخر گفت: سریال‌های شهیدان “باکری”، “چمران” و “جاویدالاثر” ، “احمد متوسلیان” و نیز در کنار آن سریال “حماسه مشیان” یا “فتوا” و نیز “پوریای ولی” و سریال حضرت موسی(ع) را آماده تولید داشته‌ایم که به محض فراهم شدن بودجه کار را آغاز می‌کنیم.

معاون سیما در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر رضایت ار بودجه داده شده به سازمان صدا و سیما ابراز داشت: در میان دستگاه‌هایی که بودجه آنها اضافه شده، بودجه سازمان صدا‌وسیما خیلی کم بوده است و ما با مشکلات جدی در این راستا مواجه هستیم که این امر نیاز به اقدام ویژه‌ای از سوی دولت دارد.

 

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=11471

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x