تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

روزانه ۹۰۰ تن زباله به سایت حلقه دره کرج منتقل می‌شود

  • کد خبر : 11446
  • 15 دی 1392 - 8:47
روزانه ۹۰۰ تن زباله به سایت حلقه دره کرج منتقل می‌شود

روزانه به طور میانگین۹۰۰ تن زباله به سایت حلقه دره کرج منتقل می‌شود.

 

 

 

به گزارش کمال مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، با توجه به جمع‌آوری روزانه ۸۰۰ تا هزار تن زباله از سطح مناطق دوازده‌گانه شهرداری کرج و انتقال آن از طریق شش موتورپول و سه سکوی حمل زباله به سایت دفن زباله حلقه دره، باید کرج را یکی از شهرهای رکورددار در تولید طلای سیاه دانست.

براساس این گزارش، آمار سرسام‌آور تولید زباله در کرج که از تناژ پایین در سال‌های گذشته به میانگین ۹۰۰ تن در روزهای کنونی رسیده است؛ مسئولان کرجی را بر آن داشت تا با تأسیس و تقویت سازمان بازیافت و تبدیل مواد، شهرداری کرج به فکر بهره‌برداری‌های اقتصادی و تبدیل به احسن این طلای سیاه باشند.

در این بین جمع‌آوری منظم و روزانه زباله‌ها از درب منازل تا انتقال آن به سایت دفن زباله حلقه دره نیازمند برنامه‌ریزی‌های منظمی است که در سازمان خدمات موتوری طرح‌ریزی و با همکاری سازمان بازیافت اجرایی می‌شود.

تأمین ناوگان موتوری پروسه جمع‌آوری و انتقال زباله‌ها بر عهده سازمان خدمات موتوری است که تجهیزات و ماشین‌آلات این سازمان در یک مرحله به کمک ماشین آلات سبک زباله‌ها را از درب منازل به موتورپول‌ها و در ادامه به سکوهای حمل زباله و سپس از طریق ماشین آلات سنگین (سیمی تریلر) به سایت دفن زباله حلقه دره منتقل می‌کنند.

هم اکنون در هر دو منطقه از شهرداری کرج یک موتورپول (جمعا شش موتورپول) و سه سکوی حمل زباله در سطح کرج فعال است که نهایتا زباله‌ها در سایت دفن زباله حلقه دره برای ادامه عملیات بازیافت و تبدیل مواد جمع‌آوری می‌شوند.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج در این زمینه گفت: شهرداری کرج به عنوان یکی از نهادهای خدمات رسان وظایف بسیاری بر عهده دارد که چگونگی انجام آن با رضایت شهروندان از عملکرد مدیریت شهری نسبت مستقیم دارد.

غلامرضا رضوانی ادامه داد: جمع‌آوری زباله‌ها از جمله مهم‌ترین خدماتی است که همواره کانون توجه شهروندان است و چنان چه یک روز زباله‌ها از درب منازل و سطح شهر جمع‌آوری نشود، شاهد مشکلات بسیاری خواهیم بود که اهمیت این خدمت را می‌رساند.

این مسئول متذکر شد: با توجه به جمع‌آوری روزانه ۸۰۰ تا هزار تن زباله از سطح مناطق دوازده گانه شهرداری کرج، باید کرج را یکی از شهرهای رکورددار در تولید طلای سیاه دانست.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=11446

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x