تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

ورزش بانوان در کرج مورد غفلت واقع شده است

  • کد خبر : 11306
  • 14 دی 1392 - 13:12
ورزش بانوان در کرج مورد غفلت واقع شده است

عضو کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر کرج گفت: ورزش بانوان در کرج مورد غفلت واقع شده است.

 

به گزارش کمال مهر، محمدصادق باغستانی ظهر امروز در بازدید از سرانه‌های ورزشی کرج اظهار کرد: سرانه‌های ورزش بانوان در کرج بسیار کم است و با توجه به این که بانوان ورزشکار بسیاری در این کلانشهر وجود دارند اما با کمترین سرانه‌های ورزشی مواجه هستند.

وی ادامه داد: اختصاص سالن‌های ورزشی مختص بانوان و ارائه امکانات اختصاصی برای این قشر می‌تواند در ارتقای سلامت آنان تأثیرگذار باشد.

این مسئول با بیان این که امروزه یکی از شاخصه‌های توسعه در جهان، سطح سلامت شهروندان است، گفت: بخش زیادی از این امر، طی انجام حرکات ورزشی و تحرک نوجوانان و جوانان اتفاق می‌افتد.

باغستانی اظهار داشت: متأسفانه شاخص‌های توجه به امر ورزش در این استان بسیار پایین است لذا با توجه به پرورش ورزشکاران بسیار در کرج اما سرانه‌های ورزشی در کرج بسیار پایین است که لازم است توجه بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

وی ساخت سالن و بهسازی سالن‌های موجود را یکی از مهمترین نیازهای ورزشی این کلانشهر عنوان کرد و افزود: باید بتوانیم با جذب جوانان به سمت باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی شهر، از طریق احداث سالن و بهسازی آن در ارتقای شاخص سلامت شهر بکوشیم.

این مسئول در ادامه سخنان خود با تأکید بر این که ورزش بانوان را باید جدی‌تر بگیریم ادامه داد: نقش زنان و سلامت آنان در جامعه به عنوان پرورش دهندگان نسل امروز و آینده یکی از مهمترین مقوله‌هایی است که باید به آن توجه ویژه و اساسی شود.

وی در پایان تأکید کرد: باید برای تقویت ورزش بانوان در شهر تدابیر موثر و ویژه‌ای اندیشید که از این جمله، اختصاص سالن‌های ورزشی مناسب به آنان و تشویق بانوان به ورزش‌های روزانه مهمترین اصل است.

 

 

 

 

فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=11306

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x