تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

تروریست‌های اروپایی از ترکیه به سوریه می‌روند/ حضور ۱۰۰۰ تروریست فرانسوی در سوریه

  • کد خبر : 11249
  • 14 دی 1392 - 12:22
تروریست‌های اروپایی از ترکیه به سوریه می‌روند/ حضور ۱۰۰۰ تروریست فرانسوی در سوریه

روزنامه لیبراسیون به حضور ۱۰۰۰ تروریست فرانسوی در سوریه اشاره کرد و نوشت: مسئولان ترکیه روند ورود این تروریست‌ها از خاک کشورشان به سوریه را تسهیل می‌کنند.

خبرگزاری فارس: تروریست‌های اروپایی از ترکیه به سوریه می‌روند/ حضور ۱۰۰۰ تروریست فرانسوی در سوریه

به گزارشکمال مهر، روزنامه لیبراسیون در مقاله ای به قلم ژان پیر پیران با عنوان “دعوت جوانان اروپایی به سوریه” نوشت: براساس آمارهای جدید، حدود یکهزار فرانسوی در طول سالهای ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ به تروریستها در سوریه ملحق شده اند. این آمار در تضاد با آمار مانویل فالس وزیر کشور فرانسه است که فقط به وجود ۴۰۰ تروریست فرانسوی در سوریه در این مدت اذعان کرده بود.

این نویسنده نوشت: باورنکردنی است که فرانسوی ها و اروپایی ها تندروترین گروهها و مشهورترین آنها در ارتکاب اقدامات وحشیانه مثل جبهه النصره و گروه موسوم به دولت اسلامی در عراق و شام (داعش) را برای خود برمی گزینند.

وی در مقاله خود همچنین به چند تفسیر درباره شمار بالای تروریست های اروپایی در سوریه – با توجه به سهولت ورود به سوریه نه فقط به خاطر اغماض مسئولان ترکیه درقبال عبور آنها از خاک خود بلکه گاهی تشویق آنها به اینکار- اشاره کرد.

این نویسنده افزود: نگرانی اساسی مسئولان انگلیس بازگشت این تروریستهای انگلیسی به این کشور است و وزیر کشور فرانسه نیز اذعان کرد که بزرگترین چالش فرانسه و اروپا در سالهای آینده امکان بازگشت این تروریست ها به داخل اروپا است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=11249

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x